کد خبر : 1958215 | 26 مرداد 1402 ساعت 10:44 | 50.7K بازدید | 17 دیدگاه

سرنوشت تلخ مدافع منچستریونایتد: مجانی برو!

منچستریونایتد آماده است تا با جدایی اریک بایی، مدافع این تیم، به صورت رایگان در این تابستان موافقت کند.

سرنوشت تلخ مدافع منچستریونایتد: مجانی برو!

به گزارش "ورزش سه"، بایی در تابستان 2016 و پس از درخشش در ترکیب ویارئال از این باشگاه جدا شد و با قراردادی به ارزش 34 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست. 

همه امیدوار بودند که او درخششی که در لالیگا داشت را در اولدترافورد هم تکرار کند اما این اتفاق رخ نداد و مصدومیت‌های متعدد باعث شد که این بازیکن نتواند به جایگاهی که انتظارش را داشت دست پیدا کند. 

او در طول شش فصل حضورش در یونایتد تنها 70 بازی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با پیراهن شیاطین سرخ انجام داد تا یکی از فاجعه‌بارترین خریدهای چند سال اخیر این باشگاه لقب بگیرد.  

1742535

این مدافع فصل گذشته را به صورت قرضی در مارسی توپ زد و حالا اریک تن‎هاخ اعلام کرده که هیچ نیازی به او در فصل پیش رو ندارد و مدیران یونایتد قصد دارند با جدایی او به عنوان بازیکن آزاد و بدون دریافت هیچ مبلغی موافقت کنند. 

گفته می‌شود که مذاکرات برای رسیدن به توافقی در این زمینه آغاز شده و او در حال بررسی پیشنهاداتی است که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از سایر باشگاه‌ها دریافت کرده است. 

چند باشگاه لیگ برتری از جمله فولام و همچنین چند باشگاه از سوپرلیگ ترکیه و لیگ عربستان مشتاق به خدمت گرفتن بایی هستند و پیشنهاداتی را ارائه کرده‌اند.

دیدگاه‌ها