کد خبر : 1958221 | 26 مرداد 1402 ساعت 11:33 | 26.7K بازدید | 2 دیدگاه

وقتی ساکت روی نیمکت بغض کرد

تقدیم گل زیبا به سرمربی احساساتی(عکس)

گلزن مس رفسنجان بعد از ضربه زیبایی که به تور دروازه نساجی چسباند مسافت زیادی را طی کرد تا این گل را به ساکت الهامی تقدیم کند.

تقدیم گل زیبا به سرمربی احساساتی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان روز گذشته در شرایطی مقابل نساجی به تساوی یک بر یک رسید که نارنجی پوشان در نیمه اول این مسابقه عملکرد خوبی نداشتند و این مساله را اعضای تیم مس هم بعد از بازی بیان کردند.

عملکرد نه چندان خوب مسی ها در نیمه اول و دریافت گل اول در زمین خودی باعث عصبانیت ساکت الهامی شده بود؛ فشاری که این سرمربی از کنار زمین تحمل می کرد، کاملا از تصاویر مشخص بود. سرمربی مس اما با انجام یک تعویض و تغییر تاکتیک در بین دو نیمه تیمش را به شکلی کاملا متفاوت در نیمه دوم روانه زمین کرد.

1911001

این تغییرات سبب شد تا مسی ها نیمه دوم را کاملا هجومی شروع کنند و با گذشت 4 دقیقه از نیمه دوم و بعد از فشار زیاد روی دروازه نساجی به گل رسیدند. در این صحنه حسن جعفری وقتی با دفع ناقص دفاع توپ را پشت محوطه جریمه دریافت کرد، مکث نکرد و با شوتی سرضرب و دیدی خوب به زیبایی آن را به کنج دروازه نساجی فرستاد.

نکته قابل توجه شادی بعد از گل مدافع راست باتجربه مسی ها بود؛ جعفری از آن طرف زمین مسافت زیادی را با سرعت طی کرد و با اشاره انگشت نشان داد که می خواهد در آغوش ساکت الهامی قرار بگیرد. او سریعا خودش را به نیمکت مس رساند و ساکت الهامی را که از ابتدای نیمه کنار زمین نرفت و روی نیمکت نشسته بود، در آغوش گرفت تا به این شکل گلش را به سرمربی خود تقدیم کند.

1911002

واکنش سرمربی احساساتی مسی ها نیز در این صحنه قابل توجه بود؛ او که بغض کرده بود، بابت عملکرد شاگردانش و جبران نیمه اول آنها را تحسین کرد و خواست که تلاش بیشتری برای زدن گل دوم انجام بدهند. هرچند که در نهایت توپ های بعدی وارد دروازه نشد و مس به یک امتیاز بسنده کرد.

1911003

عکس ها: حسین برزیده

دیدگاه‌ها