کد خبر : 1958222 | 26 مرداد 1402 ساعت 11:34 | 32.6K بازدید | 31 دیدگاه

شمس آذر رتبه دوازدهم را می‌خواهد

شکنجه روحی قعرنشین غیرواقعی لیگ برتر!

شمس آذر قزوین روزهای سختی را تحمل می کند؛ اعضای این تیم امیدوارند هرچه سریع تر از کابوس امتیاز منفی رهایی یابند.

شکنجه روحی قعرنشین غیرواقعی لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه"، نماینده قزوین در لیگ برتر روز گذشته درخانه مقابل هوادار تن به شکست دو بر یک داد تا با احتساب تساوی در هفته اول یک امتیاز اندوخته باشد، اما مساله اصلی درباره آنها کسر 6 امتیاز توسط کمیته انضباطی است.

شمس آذری‌ها با شکایت دو باشگاه شهرداری همدان و سایپای تهران با کسر 6 امتیاز به خاطر بازی دادن به بازیکن غیرمجاز در فصل گذشته روبه رو شدند و حالا با وجود اینکه از دو بازی قبلی یک امتیاز کسب کردند و در شرایط عادی باید در رتبه دوازدهم جدول قرار بگیرند، با امتیاز منفی 5 قعرنشین هستند.

اگرچه شهرداری همدان شکایت خود را پس گرفته و بازگشت 3 امتیاز منفی شمس آذر قطعی است اما اعضای تیم قزوینی امیدوارند تا سایپا نیز شکایتش را پس بگیرد و سه امتیاز بعدی نیز به آنها برگردد و در شرایط واقعی لیگ را ادامه بدهند.

ادامه مسابقات لیگ با امتیاز منفی 5 شرایط عجیب و ناراحت کننده ای را برای شمس آذری ها به وجود آورده است. این مساله باعث شد تا سعید دقیقی سرمربی شمس آذر نیز بعد از بازی با هوادار اعتراض خود را علنی کند. او گفت: «انشاالله علاوه بر پاک شدن کسر سه امتیاز بخاطر شکایت شهرداری همدان، سه امتیاز برای شکایت سایپا هم پاک شود. بازیکنی جعل کرده و ما هم کوتاهی کردیم، اما این مساله ابدا در نتایج ما تاثیرگذار نبود. ضمن اینکه در فصل قبل آن اتفاق افتاد ولی الان یکپارچگی لیگ برتر از بین رفته است.»

حالا شمس آذر در فاصله چند روز تا بازی حساس با مس رفسنجان در یک شرایط عجیب قرار گرفته؛ مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا رضایت سایپایی‌ها را در این باره بگیرند و از کمیته استیناف حکم پاک شدن امتیازات کسر شده را بگیرند و باید دید آنها تا چه حد در این خصوص موفق خواهند شد.

دیدگاه‌ها