کد خبر : 1958224 | 26 مرداد 1402 ساعت 11:37 | 16.8K بازدید | 7 دیدگاه

حریف دنبال مساوی بود و وقفه ها طبیعی است

تیموری: هرکس فوتبال ما را دید، لذت برد

مدافع باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش روزبه روز هماهنگ تر شده و شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

تیموری: هرکس فوتبال ما را دید، لذت برد

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان چهارشنبه شب در ورزشگاه خانگی خود مقابل نساجی مازندران به تساوی یک بر یک رسید. بعد از این مسابقه میثم تیموری مدافع چپ پای مس درباره شرایط بازی با نساجی بیان کرد: بازی کیفیت خوبی داشت. نیمه اول گل خوردیم اما در نیمه دوم عالی بودیم. زود به گل رسیدیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. شانس بد ما بود که توپ‌هایمان به گل وارد نشد. فکر کنم تماشاگران از بازی مان لذت بردند.

او درباره اینکه به یکی از بازیکنان باتجربه مس تبدیل شده، گفت: سومین سال حضورم در رفسنجان است. اولین تیمی است که سه سال در آن حضور دارم. اینجا شهر خودم است و لذت می برم.

تیموری درباره کار کردن با ساکت الهامی در مس و تغییر سبک بازی این تیم تاکید کرد: من با آقای الهامی در تراکتور کار کردم و قهرمان هم شدیم. ایشان مربی شناخته شده ای است و نیاز به تعریف من ندارد. کارنامه درخشانی دارد و تیم ما زمان می خواهد . بازیکنان جدیدی اضافه شدند و  روز به روز بهتر می شویم. هرکس فوتبالمان را می بیند، لذت می برد و مطمئن باشید بهتر از این هم می‌شویم.

مدافع مس رفسجان درباره اعتراض اعضای این تیم به وقفه های ایجاد شده از سوی اعضای نساجی افزود: فوتبال است. حریف دنبال مساوی بود و به هر حال پیش می آید. من توجهی به این مسائل ندارم. مهم این است که توانستیم خوب برگردیم و نیمه دوم گل زدیم.

1911006

دیدگاه‌ها