کد خبر : 1958225 | 26 مرداد 1402 ساعت 11:40 | 54.2K بازدید | 158 دیدگاه

جاده ناهموار سرخ‌ها برای رسیدن به مقصد رویایی

نفرین به قرعه، تراکتور می‌میرد تا سرپا شود!

قرعه سخت تراکتور با برگزاری دو مسابقه با سپاهان و تراکتور به پایان نرسیده، آنها برای عبور از این برهه دشوار باید الشارجه امارات و مس رفسنجان را پشت سر بگذارند.

نفرین به قرعه، تراکتور می‌میرد تا سرپا شود!

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی تراکتور با سپاهان و پرسپولیس در دو هفته ابتدایی روزهای سخت سرخپوشان تبریزی را در همان مراسم قرعه کشی لیگ برتر مشخص کرد. اگرچه تقابل با استقلال خوزستان در هفته سوم یک شانس خوب را در اختیار تراکتوری ها قرار می داد، اما حضور در لیگ قهرمانان آسیا مزید بر علت شد تا شاگردان پاکو خمس با یک قرعه عجیب تر و بازی های دشوار بیشتر در شروع مسابقات روبه رو شوند.

تراکتور در دو هفته ابتدایی لیگ برتر مقابل نایب قهرمان و قهرمان فصل گذشته دو شکست را متحمل شدند تا از نظر روحی شرایط خوبی را تجربه نکنند. با توجه به اینکه آنها روز 31 مرداد ماه در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الشارجه امارات بروند، سازمان لیگ فوتبال اجبارا دیدار هفته سوم تراکتور را معوق کرد تا کار شاگردان خمس سخت تر از قبل به نظر برسد.

حالا با برنامه ریزی صورت گرفته، تراکتور روز سه شنبه 31 مرداد از الشارجه امارات پذیرایی می کند و محکوم به برد است تا جواز حضور در دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان را کسب کند. جالب اینکه آنها بعد از بازی با الشارجه دیدار هفته چهارم خود را برگزار می کنند که آن هم یک دیدار دشوار برای سرخپوشان است.

بر این اساس شاگردان پاکو خمس بعد از دیدار سخت و حساس با الشارجه امارات روز 6 شهریور از تیم پرقدرت مس رفسنجان پذیرایی می کنند و در ادامه روز 11 شهریور مقابل استقلال خوزستان به میدان می روند.

به عبارت بهتر برگزاری دو دیدار با سپاهان و پرسپولیس(که با شکست تراکتور همراه بود) پایان کار سرخپوشان تبریزی نیست و آنها در دو هفته آینده دو مسابقه کاملا دشوار را با الشارجه امارات و مس رفسنجان خواهند داشت که می تواند کار را برای تراکتور از اینکه هست هم سخت تر کند.

دیدگاه‌ها