کد خبر : 1958241 | 26 مرداد 1402 ساعت 12:56 | 34.3K بازدید | 31 دیدگاه

سرگیجه عطایی برای انتخاب از بین این دو نفر

به نظر می‌رسد بهروز عطایی هنوز به جمع بندی کامل در رابطه با پست پاسور نرسیده است.

سرگیجه عطایی برای انتخاب از بین این دو نفر

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران یک تورنمنت بسیار حساس و حیاتی را پیش روی خود می‌بیند. قهرمانی آسیا که در شهر عاشقان والیبال یعنی ارومیه برگزار می‌شود و تیم ملی امیدوار است با تکیه بر عملکرد خوب خود و البته حمایت هواداران در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرد و وضعیت خود در رنکینگ را بهبود ببخشد.

یکی از مهمترین مشکلات تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت‌ها در بخش پاسور بود. از ابتدا تا انتهای مسابقات بهروز عطایی نتوانست به یک انتخاب قطعی در این پست برسد. با وجود قابلیت‌های خوب محمد طاهر وادی و البته جواد کریمی اما این دو بازیکن نوسان زیادی در لیگ ملت‌ها داشتند.

با این حال به نظر می‌رسد که هم وادی و هم کریمی در یکی دو هفته اخیر آمادگی خوبی از خود در تمرینات به نمایش گذاشته‌اند اما هنوز سرمربی تیم ملی به جمع بندی نهایی در مورد پست پاسور نرسیده است.

در واقع تا دو روز مانده به شروع مسابقات هنوز مشخص نیست که کدام یک از این دو نفر پاسور اصلی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها خواهند بود؛ پستی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و آمادگی هر یک از این دو نفر می‌تواند تضمین کننده موفقیت تیم ملی باشد.

دیدگاه‌ها