کد خبر : 1958244 | 26 مرداد 1402 ساعت 13:20 | 38.6K بازدید | 366 دیدگاه

قدردانی باشگاه تراکتور از حضور پرشورها

تراکتور: ثابت کردیم پرهوادارترین تیم آسیا هستیم

باشگاه تراکتور با صدور پیامی از حضور پرتعداد هواداران در بازی برابر پرسپولیس قدردانی کرد.

تراکتور: ثابت کردیم پرهوادارترین تیم آسیا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته دوم تراکتور میزبان پرسپولیس بود و پس از دو بازی محرومیت انضباطی از حضور تماشاگران در دیدارهای دو تیم در فصل گذشته، هواداران تراکتور استادیوم یادگار را پر کردند و اتفاقات تلخ گذشته علی‌رغم شکست تراکتور تکرار نشد. حال باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ای از هواداران خود تشکر کرد و این تیم را پرهوادارترین در ایران و آسیا دانست.

در متن پیام باشگاه آمده است:"تراکتوری‌ها با حضور بیش از 80 هزار نفری در دیدار مقابل پرسپولیس، 25 مردادماه را به عنوان روز حماسی و درخشان برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران و باشگاه تراکتور ثبت کرده و همچون گذشته در عمل ثابت کردند که تراکتور پُرهوادارترین تیم ایران و آسیا است. پرشورها بار دیگر با خلق شب به یاد ماندنی و تشویق‌های منظم و حرفه‌ای، قله‌های شور و شعور هواداری را فتح کرده و نشان دادند که همچنان دست نیافتنی هستند.

در روزی که نمایندگان AFC از نزدیک شاهد این دیدار حساس بودند، تماشاگران حاضر ضمن همکاری کامل با عوامل برگزاری بازی، با احترام به تیم حریف و تیم داوری، فرهنگ غنی مردم آذربایجان را به رُخ کشیدند.

ضمن قدردانی از تک تک تماشاگران، به ویژه هواداران شهرستانی که رنج سفر را برای حضور در ورزشگاه به جان خریده‌اند، ما نیز بابت نتیجه کسب شده، همچون تمامی عاشقان تراکتور ناراحت هستیم و امید داریم شاهد روزهای درخشان تیم در آینده باشیم."

دیدگاه‌ها