کد خبر : 1958245 | 26 مرداد 1402 ساعت 13:27 | 23.2K بازدید | 13 دیدگاه

او باید سکوت کند

به من هم مثل ژوائو فحش دادند

آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.

به من هم مثل ژوائو فحش دادند

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای ژوائو فلیکس در اتلتیکو به بدترین شکل ممکن پیش می رود. او نیم فصل دوم فصل قبل را قرضی در چلسی توپ زد و چون در قراردادش بند خرید دائمی نبود، به اتلتیکو برگشت و چلسی نیز حاضر نشد برای خرید او با باشگاه مادریدی مذاکره کند.

1911037

 از ابتدا هم مشخص بود که ژوائو جایی در ایده‌های دیه‌گو سیمئونه ندارد و حتی از سوی هم تیمی هایش نیز طرد شده است. ستاره پرتغالی که گران‌ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو است، در تور آسیایی حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت و در اولین بازی رسمی فصل برابر گرانادا نیز نیمکت نشین بود. او مورد توهین هواداران در ورزشگاه نیز قرار گرفت.

1888643

گفته می شود ایجنت ژوائو قصد دارد با اتلتیکو بر سر فسخ توافقی قرارداد مذاکره کند و حتی برای این مهم اصرار نیز دارد. ژوائو اخیرا صراحتا گفت که دوست دارد برای بارسا بازی کند ولی باشگاه کاتالان فعلا برای خرید او قدم پیش نگذاشته است.

آنتوان گریزمان که زمانی شرایط مشابه ژوائو داشت (در بازگشت از بارسا مورد توهین هواداران قرار گرفت)، در مورد او گفت: «بله، من هم زمانی همین وضعیت را در اتلتیکو داشتم و مسببش خودم بودم. ژوائو را به همین خاطر خوب درک می‌کنم. من به باشگاه ضربه زدم و بهترین کار این بود که برابر توهین‌ها سکوت کنم و به تمریناتم ادامه دهم. اینکه عضوی ساده از تیم باشم و خودم را در اختیار مربی قرار دهم.»

گریزمان ادامه داد: «این تنها کاری بود که می‌توانستم انجام دهم. امیدوارم شرایط طوری شود که این داستان به سود همه طرفین تمام شود. می دانم برای ژوائو روزهای راحتی نیستند و آرزو می کنم به زودی همه چیز ختم به خیر شود.»

دیدگاه‌ها