کد خبر : 1958247 | 26 مرداد 1402 ساعت 13:45 | 75.2K بازدید | 47 دیدگاه

درخواست سردبیر آاس از رئیس رئال

من فلورنتینو پرزم و آنسو فاتی را می‌خرم!

توماس رونسرو، سردبیر آاس، از فلورنتینو پرز خواست که برای جذب آنسو فاتی از بارسا اقدام کند.

من فلورنتینو پرزم و آنسو فاتی را می‌خرم!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز اعلام شد که آنسو فاتی تصمیم به ترک بارسلونا گرفته و اقدام این وینگر باعث جلب توجه باشگاه‌های لیگ برتری شده است.

آاس نوشت که فاتی احساس می‌کند، بازیکن مورد اعتماد ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نیست. او تا دقیقه 79 بازی ابتدایی فصل برابر ختافه نیز روی نیمکت بود و اصلا از این وضعیت راضی نیست.

1907124

فاتی که سال قبل مورد توجه منچستریونایتد بود ولی تصمیم گرفت در بارسا بماند، حالا متقاعد شده که این تیم را ترک کند ولی طبق ادعای آاس و اسپورت، هنوز این درخواست را رسما به اطلاع مدیران بارسا نرسانده است.

فاتی می‌خواهد بازیکن فیکس تیم باشد ولی او در ایده های ژاوی جای ثابتی ندارد و خوب می‌داند که یک سال قبل از یورو 2024 این شرایط می تواند باعث دوری او از تیم ملی اسپانیا شود.

در این رابطه گفته می‌شود بارسا برای فروش او اصرار ندارد ولی اگر فاتی درخواست کند، گزینه انتقال قرضی او را بررسی خواهد کرد.

1905543

توماس رونسرو در ستون خود در آاس به این قضیه اشاره کرد و گفت که جای فلورنتینو پرز باشد، همین امروز برای مذاکره با فاتی اقدام خواهد کرد و سپس بارسا را برای فروش او تحت فشار قرار خواهد داد. رئال پس از جدایی کریم بنزما شماره 9 ندارد و رونسرو معتقد است فاتی بهترین گزینه برای جانشینی کریم است. او نوشته است که رئیس رئال باید به خودش بگوید، من فلورنتینو پرزم و هر طور شده فاتی را می خرم. البته بعید است پرز حرکتی برای جذب فاتی انجام دهد.

دیدگاه‌ها