کد خبر : 1958251 | 26 مرداد 1402 ساعت 13:42 | 30.9K بازدید | 6 دیدگاه

در انتظار بازگشت پر قدرت ستاره بدشانس تیم ملی

علی اصغر مجرد برای بازگشت مجدد و درخشش در ترکیب تیم ملی انگیزه‌های زیادی دارد.

در انتظار بازگشت پر قدرت ستاره بدشانس تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر مجرد سرعتی زن تیم ملی والیبال که به دلیل مصدومیت لیگ ملتهای والیبال را از دست داده بود،  حالا در قهرمانی آسیا هم غایب است تا بهترین مدافع دوره قبل از حضور در این تورنمنت محروم شود.

به احتمال زیاد این آخرین تورنمنتی است که علی اصغر مجرد با تیم ملی والیبال نخواهد بود و به نظر می‌رسد برای بازی های آسیایی و انتخابی المپیک با قدرت به تمرینات تیم ملی باز خواهد گشت.

اصغر مجرد که به زودی به تمرینات تیمش در باشگاه راپید بخارست رومانی اضافه خواهد شد، در کنار سید محمد موسوی می‌توانند دفاع روی تیم ایران را مستحکم کنند و یکی از عوامل صعود ایران به المپیک باشند. او سابقه حضور در المپیک توکیو را با تیم ملی در کارنامه خود دارد و غیبتش در مسابقات قهرمانی آسیا بسیار ملموس خواهد بود. او در کنار امیر حسین توخته دو سرعتی زن اصلی ایران در دوره قبل مسابقات بودند.

البته باید به درخشش محمد ولی‌زاده نیز اشاره کرد که در لیگ ملت‌ها یکی از بهترین بازیکنان ایران بود؛ بازیکنی که می‌توانند در کنار علی اصغر مجرد سال‌ها تیم ملی را در پست سرعتی زن بیمه کنند. جایی که ایران هنوز بازیکن بزرگی مثل سید محمد موسوی را هم در اختیار دارد اما او سال‌های پایانی والیبال خود را پشت سر می‌گذارد.

دیدگاه‌ها