کد خبر : 1958272 | 26 مرداد 1402 ساعت 14:59 | 28.8K بازدید | 24 دیدگاه

با او صحبت کردم، خیلی ناراحت شدم

روایت مدافع رقیب از اتفاق تلخ علیه علمینصور

میثم تهی‌دست پیروزی صنعت نفت مقابل فولاد خوزستان را به محمد عجمی‌پور تقدیم کرد.

روایت مدافع رقیب از اتفاق تلخ علیه علمینصور

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان پس از شکست برابر استقلال در هفته اول لیگ برتر، در دومین دیدار خود موفق شد فولاد را شکست بدهد. میثم تهی‌دست در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی داشتیم. دو تیم هفته گذشته نتایج خوبی نگرفته بودند، به خصوص ما که باخت بدی مقابل استقلال داشتیم. اصلا انتظار آن بازی را مقابل استقلال نداشتیم و خیلی شوکه شدیم اما نکته مثبت این بود که در طول هفته حمایت هواداران‌مان را داشتیم و خیلی تمرکز کردیم. فولاد را به خوبی آنالیز کرده بودیم و هم‌قسم شدیم تا باخت هفته قبل را جبران کنیم.

او ادامه داد: فولاد در ده دقیقه ابتدایی مسابقه با توجه به شرایط میزبانی روی ما فشار آورد اما توانستیم از فشار خارج شویم. بازی را به خوبی مدیریت کردیم و به موقع به گل رسیدیم و سوار بازی شدیم. اتفاقات بازی به سود ما پیش رفت و ۲-۰ جلو افتادیم که با تصمیم داور گل‌مان مردود شد اما روحیه‌مان را از دست ندادیم. فولاد ده نفره شد و می‌دانستیم تیم‌های ده نفره بی محابا حمله می‌کنند اما تمرکز کردیم و گل دوم را زدیم. یک گل هم خوردیم اما خدا را شکر توانستیم نتیجه را حفظ کنیم و سه امتیاز را به آبادان بیاوریم.

او درباره حواشی این بازی و اتفاقاتی که برای علیرضا منصوریان رخ داد، گفت: من نمی‌توانم درباره مسائل مربوط به باشگاه فولاد صحبت کنم اما من شاگرد علی آقا بودم و با خصوصیات ایشان آشنا هستم و می‌دانم چه انسان بزرگ و بامعرفتی هستند. علی آقا همیشه با بازیکنانش رفاقت می‌کند و من خیلی از این اتفاقات ناراحت شدم و در جریان بازی و پس از بازی با ایشان صحبت کردم. امیدوارم هواداران فولاد از سرمربی و بازیکنان تیم‌شان حمایت کنند. من به شخصه به نوعی فوتبالم را مدیون علی آقا هستم و امیدوارم از این شرایط خارج شود. او لایق بهترین‌ها است.

بازیکن باتجربه نفتی‌ها درباره شرایط این تیم توضیح داد: تیم ما خیلی جوان است و تعدادی از بازیکنان اولین سال حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. اول فصل آقا عبدالله به هواداران گفت با توجه به شرایط تیم، مسائل مالی و تفاوت شرایط بین تیم ما و سایر تیم‌ها باید به ما زمان بدهید. در حال حاضر تنها کاری که می‌توان انجام داد، حمایت از تیم است. مردم در هشت بازی پایانی فصل گذشته و حتی پس از شکست برابر استقلال از ما حمایت کردند و نتیجه آن را دیدند. امیدوارم حمایت‌ها ادامه داشته باشد، چون صمیمیتی که بین مردم و تیم وجود دارد، خیلی از نواقص را برطرف خواهد کرد.

تهی‌دست درباره سطح آمادگی خودش گفت: شرایط خوبی دارم اما فکر می‌کنم هفته به هفته از نظر بدنی و روانی بهتر شوم. در حال حاضر سال سوم حضورم در آبادان را پشت سر می‌گذارم و خودم را آبادانی می‌دانم و امیدوارم برای تیمم مثمرثمر باشم.

او درباره تاثیر حضور ویسی در نفت عنوان کرد: من در طول فصل گذشته بارها گفتم تیم ما از نظر مهره مشکل آنچنانی ندارد و تنها نیازمند بار فنی قوی و شرایط روحی مناسب هست. از وقتی که آقا عبدالله آمدند، این اتفاق افتاد و شرایط فنی و روانی تیم تغییر کرد. ما در هشت هفته پایانی لیگ گذشته نتایج خوبی گرفتیم و این روند هنوز هم ادامه دارد؛ نتایج و عملکرد تیم، گویای همه چیز است.

تهی‌دست درباره دیدار با پیکان در هفته سوم اظهار داشت: پیکان تیم خوب و دونده‌ای دارد و در این دو هفته هم عملکرد خوبی داشته است. ما اگر می‌خواهیم برد این هفته زیر سوال نرود، هفته آینده هم باید پیروز شویم. سه امتیاز بازی با پیکان، مکمل این سه امتیاز خواهد بود تا بتوانیم شرایط خوبی در جدول داشته باشیم. باید در هفته‌های ابتدایی امتیازات را جمع کنیم، چرا که به مرور امتیاز گرفتن از تیم‌ها سخت می‌شود.

او در پیش‌بینی از جایگاه نفت در فصل جاری گفت: پیش‌بینی سخت است اما می‌توانم قول بدهم که تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا شرایط از سال‌های گذشته بهتر باشد و مردم دغدغه فکری نداشته باشند و از تماشای بازی لذت ببرند. جایگاه صنعت نفت این نیست که برای بقا بجنگد و مردم برای سقوط نکردن جشن بگیرند. لیاقت فوتبال آبادان و صنعت نفت بیشتر از اینها است و امیدوارم به جایگاه واقعی‌اش برسد.

تهی‌دست درباره با اشاره به درگذشت محمد عجمی‌پور گفت: خیلی اتفاق تلخی بود. من به شخصه هنوز هم باور نمی‌کنم. او می‌توانست در این دو هفته در کنار ما بازی کند اما خیلی راحت و با یک مشت حسرت و آرزو از کنار ما رفت‌. این داغ به اندازه‌ای بزرگ بوده که نمی‌توانیم در جمله و کلمه آن را بیان کنیم. فقط می‌توانیم بگوییم برای خانواده و عزیزان‌شان آرزوی صبر داریم. شاید محمد دیگر در کنار ما نباشد اما همیشه به یادش هستیم و خاطراتش را مرور می‌کنیم. این برد را هم به روح عجمی تقدیم می‌کنیم.

دیدگاه‌ها