کد خبر : 1958298 | 27 مرداد 1402 ساعت 03:20 | 35.5K بازدید | 5 دیدگاه

خیانت در ایتالیا: میلان به دنبال مهاجم یوونتوس

مدیران میلان با یوونتوس تماس گرفته‌اند تا درباره شرایط به خدمت گرفتن مویزه کین، مهاجم این تیم، صحبت‌هایی را داشته باشند.

خیانت در ایتالیا: میلان به دنبال مهاجم یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، میلان به صورت جدی به دنبال جذب مهاجمی است تا بتواند خط حمله تیمش را در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های سری آ ایتالیا تقویت کند. 

رسانه‌های ایتالیایی پیش از این از علاقه میلان به جذب آرماندو بروخا از چلسی خبر داده بودند، اما گفته می‌شود که این بازیکن علاقه زیادی به کار با ژوزه مورینیو دارد و احتمال پیوستنش به جمع بازیکنان رم افزایش پیدا کرده است. 

حالا اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که روسونری به دنبال جذب بازیکنی است که تجربه بیشتری در سطح اروپا داشته باشد و با یوونتوس تماس گرفته تا اطلاعاتی را درباره شرایط مویزه کین به دست آورد. 

1911133

روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت هم تایید کرد که مذاکرات در مراحل اولیه بین مدیران این دو باشگاه آغاز شده و میلان امیدوار است که بتواند این مهاجم سابق پاری سن ژرمن را تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد. 

میلان قصد دارد این بازیکن را با قراردادی قرضی با بند خرید اختیاری یا اجباری جذب کند، اما یوونتوس امیدوار است که بتواند او را به صورت دائمی به رقیبش بفروشد. 

کین از پیوستن به میلان استقبال می‌کند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم مدیران این باشگاه با توجه به شرایط خاص بیانکونری برای فروش این مهاجم جدی باشد و شاید آنها ترجیح بدهند گزینه‌های دیگری را به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها