کد خبر : 1958299 | 26 مرداد 1402 ساعت 16:46 | 26.1K بازدید | 35 دیدگاه

بازیکنی که نگذاشت جای خالی نورافکن حس شود

بازیکن جوان سپاهان توانسته تدابیر فنی مدنظر مورایس را در غیاب ستاره ملی‌پوش طلایی‌پوشان به خوبی به اجرا دربیاورد.

بازیکنی که نگذاشت جای خالی نورافکن حس شود

به گزارش “ورزش سه”، مصدومیت امید نورافکن و در ادامه محمد کریمی می‌توانست یک اتفاق تلخ و البته نگران کننده برای سپاهان تلقی شود، اما مورایس با تدابیر فنی خود به خوبی توانسته از ستاره‌های جوانش بالاترین کارایی را برای دستیابی به هدف تیمی استخراج کند.

محمد قربانی در دو بازی سپاهان در ترکیب ثابت مورایس قرار گرفت و این بازیکن جوان آنقدر خوب نقش ساده و تاثیرگذار خود را ایفا کرد که در بین ستاره‌های دیگر تیم اگر چه کمتر دیده می‌شود اما نقشی کلیدی در تاکتیک تیمی سپاهان دارد.

او با بازی ساده و توپ‌گیری‌های به‌موقع خود فرصت حمله‌های پی در پی سپاهان را رقم می‌زند و به‌خوبی توانسته ریتم تاکتیکی طلایی‌پوشان را در میانه زمین رقم بزند.

1911137
محمد قربانی که فصل گذشته از نساجی به سپاهان پیوست، در لیگ بیست و سوم هم یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان تیم از نگاه مورایس بود و این نگاه در فصل جدید تقویت هم شده است.

قربانی در دو بازی گذشته سپاهان به‌خوبی نقش خود در توپ‌گیری و مهار ضدحمله حریف را انجام داده تا سپاهان در فاز تهاجمی نیز یکی از برترین تیم‌های دو هفته اخیر لقب گرفته باشد.

او با بازی ساده و توپ‌گیری‌های به‌موقع خود کاری که مورایس و تیمش نیاز دارد را انجام می‌دهد و با حضور خود بزرگ‌ترین نگرانی هواداران این تیم را در غیاب دیگر ستاره‌های طلایی‌پوش برطرف کرده و باعث شود جای خالی بازیکنی احساس نشود.

1911136

دیدگاه‌ها