کد خبر : 1958301 | 27 مرداد 1402 ساعت 03:45 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

دردسر تیم ملی ایتالیا: به ناپولی باج نمی‌دهیم!

بندی که در قرارداد لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق ناپولی، با این باشگاه وجود دارد برای حضورش در تیم ملی ایتالیا دردسرساز شده است.

دردسر تیم ملی ایتالیا: به ناپولی باج نمی‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، استعفای غیرمنتظره روبرتو مانچینی در فاصله کمتر از یک سال تا شروع رقابت‌های جام ملت‌های اروپا و در آستانه برگزاری مسابقات انتخابی یورو مشکلاتی را برای فدراسیون فوتبال ایتالیا به وجود آورده است. 

کمتر کسی انتظار داشت که سرمربی تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است در چنین شرایطی از سمتش کناره‎‌گیری کند، اما فدراسیون فوتبال ایتالیا با این استعفا موافقت کرد و حالا به دنبال یافتن جانشینی برای او است. 

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی پیش از این خبر داده بودند که اسپالتی گزینه اصلی برای جانشینی مانچینی است و مذاکرات با او برای حضور روی نیمکت این تیم شروع شده است. 

1884127

اما حالا مشخص شده که بندی در قرارداد او با ناپولی وجود داشته که ممکن است برای ایتالیا دردسرساز شود. بر اساس این بند، هر باشگاه یا تیمی که قصد همکاری با اسپالتی تا تابستان سال آینده را داشته باشد باید مبلغ سه میلیون یورو به ناپولی پرداخت کند. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایتالیا حاضر به پرداخت این مبلغ نیست و به این ترتیب ممکن است حضور او روی نیمکت ایتالیا منتفی شود.

با این حال، کوریره دلو اسپورت خبر داده که اسپالتی برای قبول هدایت تیم ملی کشورش به توافق رسیده و آماده است تا قراردادی را تا سال 2026 امضا کند. دستمزد او تا تابستان 2024 نزدیک به دو میلیون یورو و پس از آن 2.5 میلیون یورو در سال خواهد بود.

دیدگاه‌ها