کد خبر : 1958302 | 26 مرداد 1402 ساعت 17:04 | 18K بازدید | 27 دیدگاه

قطعی: ملی‌پوش ژاپنی، شاگرد جدید یورگن کلوپ

سرمربی اشتوتگارت خبرها درباره پیوستن کاپیتان ژاپنی این تیم به لیورپول را تایید کرد تا انتقال اندو به این باشگاه انگلیسی قطعی شود.

قطعی: ملی‌پوش ژاپنی، شاگرد جدید یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله اندکی از شروع فصل جدید بوندس‌لیگا کاپیتان ژاپنی اشتوتگارت با قراردادی 20 میلیون یورویی راهی لیگ برتر انگلیس شده و به لیورپول می‌پیوندد.

درحالی‌که امروز گزارش‌های زیادی درباره این انتقال مطرح شده بود سرمربی اشتوتگارت، سباستین هوینس، دقایقی پیش این انتقال را تایید کرد تا دیگر شک و شبهه‌ای درباره انتقال واتارو اندو به لیورپول باقی نماند.

هوینس در صحبت‌های خود با خبرنگاران تایید کرد که اندو با اجازه باشگاه اشتوتگارت در تمرین امروز این تیم حضور نداشته و برای مذاکرات نهایی با مدیران لیورپول و شرکت در تستهای پزشکی راهی انگلیس شده است. اشتوتگارت روز شنبه در هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا به مصاف بوخوم می‌رود.

1911139

سرمربی اشتوتگارت در صحبت‌های خود نشان داد که از جدایی کاپیتان ژاپنی تیمش خوشحال نیست. او گفت: "اینکه کاپیتان تیم دو-سه روز قبل از شروع فصل جدید جدا بشود اتفاقی نرمال نیست. جدایی اندو از نظر فوتبالی به ما ضربه بزرگی می‌زند. من از این بابت خوشحال نیستم".

واتارو اندو، ملی‌پوش 30ساله ژاپنی، پیش‌تر گفته بود که همیشه رویای بازی در لیگ برتر را داشته و او حالا می‌تواند با پیراهن قرمز لیورپول به این رویای خود برسد. هوینس در ادامه صحبت‌هایش گفت پکیج پیشنهادی لیورپول از نظر مالی به سود باشگاه بوده و اشتوتگارت نمی‌توانسته با آن مخالفت کند.

دیدگاه‌ها