کد خبر : 1958303 | 26 مرداد 1402 ساعت 17:10 | 7.1K بازدید | 4 دیدگاه

دیندار و عباسی هوادار را سربلند کردند

جنگ جوانان به سود محمود فکری در قزوین

تقابل شمس آذر و هوادار تهران با حضور بازیکنان جوان دو تیم در نهایت با کامیابی محمود فکری به پایان رسید.

جنگ جوانان به سود محمود فکری در قزوین

به گزارش “ورزش سه”، سعید دقیقی و محمود فکری در این فصل نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان و با استعداد در ترکیب خود داشته‌اند و این اتفاق در جریان دیدار دو تیم اتفاقات جالبی را در استادیوم سردار آزادگان رقم زد.

محمود فکری که بعد از تساوی خانگی در هفته ابتدایی اکنون چشم به امتیازات دیدار مقابل حریف تازه لیگ برتری دوخته بود، از جوانان زیادی در ابتدا و خصوصا جریان بازی در ترکیب تیمش سود برد.

1911154
عباسی در جدال با شمس آذر علی‌رغم شرایط سنی و کم تجربگی‌اش، به خوبی در میانه زمین شرایط را به سود تفکرات محمود فکری پیش برد و نظر سرمربی تیمش را جلب کرد.

محمد عباسی یکی از بازیکنان جوان به کار گرفته از سوی فکری بود که توانست به خوبی تدابیر سرمربی هوادار را در این جدال در زمین به اجرا بگذارد. هافبک میانی هوادار در شرایطی که به نظر می‌رسد جو روی سکوها که کاملا به سود شمس آذر بود، کار سختی را مقابل حریف دنبال کند، به خوبی توانست از پس وظایفی که محمود فکری برعهده‌اش گذاشته بود بربیاید و در نهایت نقش پررنگی در اهداف تیمش به جا بگذارد.

عباسی تنها بازیکن جوان به کار گرفته شده از سوی فکری نبود. سرمربی باتجربه هوادار در این بازی با ریسکی جالب توجه از بازیکنی ۱۷ ساله نیز در ترکیب تیمش سود برد که اتفاقا او نیز توانست یک شب موفق را برابر حریف به نمایش بگذارد. محمد دیندار، هافبک کناری هوادار، که قابلیت سود بردن از هر دو پای خود را دارد، در این بازی در پست وینگر چپ و راست بارها در تقابل با حریف توانست از سرعت و قدرت پا به توپ خود سود برده و برای تیمش چاره‌ساز باشد.

1911155
دیندار به عنوان یکی از جوان‌ترین نفراتی که از سوی فکری فرصت بازی یافته، اکنون امیدوار است به بهترین شکل از این موقعیت سود برده و نظر رضا عنایتی برای حضور در تیم المپیک را نیز به خود جلب کند.

این بازیکن ۱۷ ساله که یکی از نفرات مدنظر کادرفنی تیم المپیک و رضا عنایتی برای حضور در تیم امید نیز محسوب می‌شود، باید دید قادر خواهد بود از فضای ویژه‌ای که محمود فکری در فرصت دادن به جوانان برای آنها شکل داده، بهره ببرد یا خیر.

دیدگاه‌ها