کد خبر : 1958311 | 26 مرداد 1402 ساعت 17:40 | 24K بازدید | 5 دیدگاه

حامد لک یاد آسیا را زنده کرد (ویدئو)

دروازه‌بان مس رفسنجان با واکنش‌های تماشایی اجازه کسب پیروزی مقابل نساجی نداد.

حامد لک یاد آسیا را زنده کرد (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک پس از سپری کردن یک فصل موفق در مس رفسنجان، سال جدید فوتبالی را هم در این تیم و زیر نظر ساکت الهامی آغاز کرد که در نخستین مسابقه فصل نمایش مطمئنی مقابل هوادار تهران داشت و دروازه‌اش را بسته نگه داشت و دیروز هم با عکس‌العمل‌های دیدنی اجازه نداد تیمش برابر نساجی مازندران مغلوب شود.

ویدئو: 308011

این دروازه‌بان باتجربه و سابق تیم ملی که در دوران سرمربیگری جواد نکونام در نساجی مازندران برای این تیم به میدان رفته و دوران درخشانی داشت، دیروز مقابل باشگاه سابقش قرار گرفت که اگر درخشش او نبود شاید تیمش بازنده زمین را ترک می‌کرد.

حامد لک با وجود اینکه روی یک تعلل در خط دفاعی تیمش یک گل مقابل نساجی مازندران دریافت کرد، اما با خروج‌های مطمئن، بازی‌سازی از عقب و دو سیو استثنایی کاری کرد تا یاد واکنش‌های تماشایی او همراه با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا زنده شود.

ویدئو: 308012

نساجی مازندران دیروز نیمه اول بهتری نسبت به مس رفسنجان داشت، اما حامد لک سد راه این تیم برای کسب پیروزی بود که یک‌بار شوت پرقدرت محمدرضا آزادی را به زیبایی مهار کرد و بعد از آن هم با یک شیرجه دیدنی اجازه نداد علاء عباس، مهاجم تیم ملی عراق در نخستین بازی خود برای نساجی گلزنی کند.

دیدگاه‌ها