کد خبر : 1958313 | 26 مرداد 1402 ساعت 17:35 | 9.7K بازدید | 14 دیدگاه

اعتراف توخل: هنوز راه حل مشکلات را پیدا نکردم

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از بازی مقابل وردربرمن، درباره وضعیت تیمش صحبت کرد.

اعتراف توخل: هنوز راه حل مشکلات را پیدا نکردم

به گزارش "ورزش سه" بعد از باخت 3-0 مقابل لایپزیش در سوپرکاپ آلمان، توماس توخل و تیمش باید در اولین بازی فصل میهمان وردربرمن باشند. توخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، درباره وضعیت تیم و بازیکنانش صحبت کرده است.

درباره فشار روی هری کین در اولین بازی بوندسلیگا با لباس بایرن چه نظری دارید؟
"من فکر نمی‌کنم این اولین باری باشد که هری کین زیر فشار قرار می‌گیرد. او یاد گرفته است که چگونه از این فشار برای بهبود عملکردش استفاده کند. من نگرانی‌ای از بابت او ندارم."

دلیل شما برای انتقاد از تیمتان بعد از شکست مقابل لایپزیش چه بود؟
"من دلیلی برای آن داشتم و سعی کردم در مصاحبه بعدی خودم آن را ثابت کنم. ما روز بعد دوباره با بازیکنانی که عمکلرد خوبی نداشتند کار کردیم. بعد از آن یک روز تعطیل بودیم و تا به امروز دو جلسه تمرینی داشتیم. ما تمرینات قبل از سوپرکاپ خود را نیز ادامه دادیم. اما نیاز داریم فردا روحیه متفاوتی داشته باشیم."

1911158

درباره مصدومیت توماس مولر و اریک چوپوموتینگ
"هر دوی این بازیکنان به ترکیب اضافه شده‌اند، ولی ما تصمیم نهایی برای حضورشان در بازی فردا را بعد از تمرین امروز خواهیم گرفت. در مورد حضور بونا سار، نصیر مزراوی و سرژ گنابری نیز تردید وجود دارد."

نظرات درباره از دست دادن سوپرکاپ چیست؟
"این یک شکست تلخ برای ما بود و حتی تا به امروز بابت از دست دادن آن ناراحتیم. ولی این اتفاق رایجی در ورزش است و ما می‌خواهیم آن را جبران کنیم. ما هنوز راه حل مشکلات تیم را پیدا نکردیم اما به زودی آن را پیدا می‌کنیم."

درباره جدایی بنجامین پاوارد
"بنجامین هرگز به طور مستقیم به من نگفت که می‌خواهد جدا شود. در حال حاضر پیشنهاد رسمی برای او وجود ندارد. او بازیکن ماست و تحت حمایت کامل ما قرار دارد. تا زمانی که اتفاق جدی نیفتد، ما کاملا با او ادامه می‌دهیم."

1911159

مشکلات دروازه‌بان تیم به چه صورت حل خواهد شد؟
"ما خبرهای خوبی داریم، آخرین عمل مانوئل نویر تاثیر خیلی خوبی داشته است. زمان دوری او از تیم به شدت کاهش یافته است. من تمرین او در دو روز اخیر را دیده‌ام، بسیار غافل گیر کننده است. ما انتظار داریم او تا چند هفته دیگر به ترکیب اضافه شود. این برنامه‌های ما را تغییر می‌دهد. با این حال اسون اولرایش قرار نیست به تنهایی این مسئولیت را به عهده بگیرد. ما به دنبال راه حل هستیم ولی در حال حاضر نامی برای گفتن ندارم."

هری کین چه تاثیری می‌تواند در بایرن مونیخ بگذارد؟
"تاثیر او غیر قابل انکار است. او در سطح بالایی کار می‌کند. تاثیر او در زمین و رختکن شگفت‌انگیز است. او می‌تواند شانس ما را برای پیروزی در بازی فردا به طور قابل توجهی افزایش دهد. من صددرصد به او اطمینان دارم. او همواره تمام توانش را برای تیم می‌گذارد."

آیا هری کین در بازی فردا حضور دارد؟
"اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، او از ابتدا در بازی فردا حضور خواهد داشت. حضور او تاثیر زیادی بر عملکرد ما خواهد داشت. او در تمرینات واقعا خوب عمل کرده است. ما چند آزمایش انجام دادیم و او واقعا کیفیت خودش را به ما ثابت کرد. عملکرد او چشمگیر است."

1911157

آیا ممکن است یوشوا کیمیش به عنوان دفاع راست بازی کند؟
"در حال حاضر این یک انتخاب برای من نیست ولی می‌دانم که او توانایی بازی در این پست را دارد. من از یوشوا در تمرین سطح بسیار بسیار بالایی دیده‌ام. او به لحاظ ذهنی مثال زدنی است و کیفیت او تفاوت را در زمین ایجاد می‌کند. در حال حاضر او در بازی کردن احساس راحتی نمی‌کند و ما می‌خواهیم به او کمک کنیم از این وضع خارج شود."

بایرن مونیخ از ابتدای فصل گذشته عملکرد متزلزلی داشته است. این تیم دو جام را در یک سال اخیر به راحتی از دست داده است و حواشی مانند درگیری سادیو مانه و لروی سانه، اخراج یولیان ناگلزمان و اختلافات میان بازیکنان و توماس توخل، باعث شده است تا بایرن از فرم ایده‌آل خود فاصله بگیرد. حال بازی فردا مقابل وردربرمن فرصت خوبی است تا این تیم با یک شروع خوب در بوندسلیگا، اتفاقات سال گذشته را به دست فراموشی بسپارد.

دیدگاه‌ها