کد خبر : 1958331 | 26 مرداد 1402 ساعت 18:33 | 70.3K بازدید | 34 دیدگاه

یک امضاء، فاصله پدیده جام جهانی با الهلال (عکس)

ویدیوی منتشر شده در عربستان، یاسین بونو را در حال مذاکره با رئیس باشگاه الهلال نشان می‌دهد و انتظار می‌رود قرارداد او تا ساعات آینده رسمی شود.

یک امضاء، فاصله پدیده جام جهانی با الهلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی سویا، دیشب بعد از حضور در فینال سوپرجام اروپا مقابل منچسترسیتی مستقیما از آتن راهی ریاض شد تا مراحل نهایی انتقالش به باشگاه الهلال را انجام بدهد. 

دقایقی پیش ویدیویی منتشر شد که این دروازه‌بان مراکشی را در دفتر باشگاه الهلال و در حال مذاکره با فهد بن ناقل رئیس باشگاه الهلال نشان می‌دهد. به این ترتیب شکی باقی نمی‌ماند که در ساعات آینده شاهد رسمی شدن انتقال او به این باشگاه عربستانی خواهیم بود. 

شواهد حاکی است او با قراردادی به ارزش 21 میلیون یورو به الهلال می‌پیوندد. الهلال مایل بود قرارداد او را زودتر رسمی کند، ولی اصرار بونو برای بازی کردن در سوپرجام اروپا باعث شد مراحل پایانی مذاکرات به امروز موکول شود. 

1911194

یاسین بونو تا سال 2025 با سویا قرارداد داشت. این دروازه‌بان مراکشی در جام جهانی 2022 قطر بسیار مورد توجه قرار گرفت و یکی از عوامل مهم نتایج غیرمنتظره شیرهای اطلس و راه‌یابی آنها به مرحله نیمه‌نهایی بود. درخشش بونو باعث شده بود خیلی‌ها انتظار انتقال او به تیمی بزرگ را داشته باشند. با اینکه رئال مادرید هم این دروازه‌بان مراکشی را می‌خواست، ولی در نهایت کپا آریسابالاگا را انتخاب کرد و بونو تصمیم گرفت به پیشنهاد عربستانی‌ها پاسخ مثبت بدهد.

دیدگاه‌ها