کد خبر : 1958357 | 26 مرداد 1402 ساعت 19:48 | 33K بازدید | 19 دیدگاه

تکرار کابوس چلسی: شانس با آبی‌ها قهر کرده!

چلسی فصل گذشته با لشکری مصدوم مواجه بود و درحالی‌که یک هفته از فصل جدید گذشته پنج بازیکن مصدوم دارد که همه با مصدومیت‌های جدی روبرو هستند.

تکرار کابوس چلسی: شانس با آبی‌ها قهر کرده!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فصل گذشته یکی از بدترین فصل‌های خود را پشت سر گذاشت و در حالی که سه مربی را روی نیمکت دید با کسب رتبه‌ای دور از انتظار به کار خود پایان داد. 

مصدومچه اولین مربی‌ای که فصل گذشته روی نیمکت چلسی نشست، توماس توخل، چه جانشین او، گراهام پاتر و چه فرانک لمپارد که با اخراج او به عنوان سرمربی موقت استخدام شده بود، بارها در نشست‌های خبری‌شان به بحران مصدومیت اشاره کردند و گفتند لشکری از بازیکنانشان را در اختیار ندارند.

1911231

درحالی‌که با شروع فصل جدید و نشستن مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت سرمربی‌گری هواداران چلسی امیدوارند فصلی متفاوت را شاهد باشند، اما به نظر می‌رسد بحران مصدومیت امسال هم گریبان آبی‌های لندن را رها نخواهد کرد. 

درحالی‌که تنها یک هفته از فصل جدید گذشته چلسی پنج بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

اولین کسی که مصدومیتش چلسی را نگران کرد وسلی فوفانا بود. حدود یک ماه پیش و در جریان تور تابستانی بود که اعلام شد وسلی فوفانا، مدافع آبی‌ها، رباط صلیبی پاره کرده و بخش بزرگی از فصل آتی را از دست داده است. در نهایت رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که او عملا کل فصل را از دست خواهد داد.

حدود 10 روز پیش شوک دیگری به چلسی وارد شد. در تور تابستانی آمریکا مشخص شد خرید امسال چلسی که آبی‌ها حساب زیادی روی او بازی کرده بودند، یعنی کریستوف انکونکو، از ناحیه زانو نیاز به جراحی دارد و تا چهار ماه آینده دور از میادین خواهد بود.

مصدومیت بعدی، مصدومیت کاپیتان ریس جیمز بود که شوک بزرگی به پوچتینو و تیمش وارد کرد. هنوز درباره زمان بازگشت او خبر دقیقی منتشر نشده است. 

1911232

بادیاشیل و چالوبا دو ستاره دیگر چلسی هستند که مصدومیتشان مخابره شده است. آخرین خبرها حاکی است بادیاشیل هنوز به آمادگی کامل نرسیده و مشخص نیست چه زمانی در اختیار پوچتینو خواهد بود. چالوبا هم دست کم تا چند ماه دیگر در ترکیب قرار نخواهد گرفت.

دیدگاه‌ها