کد خبر : 1958363 | 26 مرداد 1402 ساعت 20:08 | 87K بازدید | 51 دیدگاه

پی‌اس‌جی عجله داشت: پیراهن نیمار برای ستاره یاغی

دو روز بعد از امضای قراداد نیمار با الهلال، پاری سن ژرمن پیراهن شماره 10 او را به عثمان دمبله داد و ستاره فرانسوی با شماره پیراهن جدیدش معرفی شد.

پی‌اس‌جی عجله داشت: پیراهن نیمار برای ستاره یاغی

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله که مدت کمی از جدایی پر سر و صدایش از بارسلونا و پیوستنش به پاری سن ژرمن می‌گذرد با پیراهن سابق خود، شماره 23 خداحافظی کرد و با پوشیدن پیراهن جدید خود مقابل دوربین‌ها قرار گرفت.

دمبله به مدت شش سال برای بارسا بازی کرد، اما امسال تابستان در انتقالی جنجالی راهی پاریس شد تا بازیکن پی‌اس‌جی شود. نوع رفتار دمبله خشم بارسلونا را به دنبال داشت، اما در نهایت با اصرار دمبله او قراردادی پنج ساله با پاری سن ژرمن امضا کرد و باشگاه فرانسوی او را با پرداخت 50 میلیون یورو به خدمت گرفت.

1911246

اما امروز دمبله با پیراهن جدید خود مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و مشخص شد پاری سن ژرمن پیراهن ستاره تازه جدا شده‌اش نیمار را در اختیار او قرار داده است.

این در حالی است که از امضای قرارداد نیمار با الهلال تنها دو روز می‌گذرد و او امروز ساعتی پیش از رونمایی از پیراهن دمبله با حضور در تمرین پی‌اس‌جی با هم‌تیمی‌های سابقش خداحافظی کرده بود. دمبله احتمالا این هفته در بازی پی‌اس‌جی مقابل تولوز با پیراهن شماره 10 به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها