کد خبر : 1958381 | 26 مرداد 1402 ساعت 22:26 | 82.5K بازدید | 10 دیدگاه

سانچز بعد از حضور در ترکیب اصلی صاحب شماره یک هم شد!

خوش‌شانس‌ترین خرید فصل لیگ برتر (عکس)

رابرت سانچز، دروازه‌بان جدید چلسی، در فصل جدید پیراهن شماره یک این تیم را به تن خواهد کرد.

خوش‌شانس‌ترین خرید فصل لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رابرت سانچز زمانی که به چلسی پیوست تصور نمی‌کرد در عرض چند هفته به دروازه‌بان اول این تیم تبدیل شود و صاحب شماره یک شود. مصدومیت تیبو کورتوا در رئال مادرید اما سرنوشت این دروازه‌بان اسپانیایی را به کلی تغییر داد.

رئالی‌ها برای پر کردن جای خالی کورتوا سراغ کپا آریسابالاگا رفتند و او را یک سال به صورت قرضی به خدمت گرفتند تا دروازه‌بان فصل گذشته برایتون به دروازه‌بان اول چلسی تبدیل شود.

1911297

سانچز فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان برایتون بود، اما اختلاف نظر با روبرت دی زربی باعث شد تا کمتر از آنچه حقش بود فرصت بازی پیدا کند. او ابتدا برای پر کردن جای خالی داوید دخیا مورد توجه منچستریونایتد قرار داشت اما بعد از انتقال آندره اونانا به اولدترافورد این موضوع منتفی شد.

برایتون به دنبال انتقال قرضی سانچز در این فصل بود، اما چلسی توانست این دروازه‌بان را با قراردادی 7 ساله به ارزش 23 میلیون جذب کند. او قرار بود رقیب کپا در فصل جاری باشد، اما تنها 10 روز بعد از انتقالش، ورق برگشت و به دروازه‌بان اول آبی‌ها تبدیل شد.

1911296

باشگاه چلسی امروز شماره پیراهن دروازه‌بان اسپانیایی خود را هم اعلام کرد تا اوضاع بیش از هر زمان دیگری به کام سانچز شود، چرا که او حالا صاحب شماره یک تیم جدیدش شده و در حال تجربه لحظاتی است که به نظر می‌رسد پاداش صبر فصل گذشته‌اش در برایتون باشد که بعد از حضور دی زربی به دروازه‌بان ذخیره آن تبدیل شده بود.

سانچز در حالی صاحب شماره یک چلسی شد که فصل را با شماره 31 شروع کرده بود. او در بازی اول آبی‌ها مقابل لیورپول با این شماره در میدان حاضر شد ولی از هفته بعدی می‌تواند با شماره جدیدش که قطعا بیشتر آن را دوست دارد بازی کند.

دیدگاه‌ها