کد خبر : 1958399 | 26 مرداد 1402 ساعت 23:37 | 22.8K بازدید | 8 دیدگاه

اعتراض دروازه‌بان بیلبائو به ابتکار جدید لالیگا:

جاسوس‌بازی لالیگا قابل‌تحمل نیست!

اونا سیمون، دروازه‌بان اتلتیکو بیلبائو، از ورود دوربین‌های فیلمبرداری به داخل رختکن انتقاد کرد.

جاسوس‌بازی لالیگا قابل‌تحمل نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لالیگا با تغییرات مهمی در نحوه پخش تلویزیونی بازی‌ها آغاز شده است. یکی از تغییرات مهم نصب دوربین در رختکن تیم‌هایی است که در ازای دریافت مبلغ قابل توجهی حاضر به این کار شده‌اند. اتلتیکو بیلبائو یکی از این باشگاه‌هاست و اونای سیمون، دروازه‌بان ملی پوش این تیم با چنین رویه‌ای مخالف است. 

او با انتقاد از این ابتکار لالیگا گفت: "از نظر من رختکن همیشه یک مکان شخصی و خصوصی برای اعضای تیم است. زمان بازی و در رختکن به تمرکز بالا و افراد نیازی دارید که با آنها احساس راحتی می‌کنید." 

دروازه‌بان بیلبائو با تاکید به خصوصی بودن محیط رختکن گفت: "این اذیت‌کننده است که یک دوربین نحوه لباس پوشیدن یا بستن بند کفش‌های شما را ضبط می‌کند. شاید نمی‌خواهید کسی بداند که در آن لحظات چه کاری انجام می‌دهد؛ مثلا شاید بخواهید در این لحظه دعایی چیزی انجام دهید، نمی‌دانم!" 

1911321

از نظر سیمون لحظات پیش از شروع بازی اهمیت بالایی دارد و بهم زدن تمرکز تیم در این لحظات اشتباه است: "من این شیوه را دوست ندارم و با آن احساس راحتی نمی‌کنم. به نظرم این یک لحظه مقدس و مهم برای ماست که یک نفر می‌خواهد به آن صدمه بزند. بازیکنان علایق خصوصی زیادی دارند که ما نمی‌خواهیم آنها را آشکار کنیم." 

سیمون با وجود نارضایتی از این موضوع مجبور است آن را تحمل کند، چرا که اتلتیکو بیلبائو در ازای دریافت 13 میلیون یورو اجازه این دسترسی را به دوربین‌های لالیگا داده است. در میان باشگاه‌های لالیگایی فقط رئال مادرید چنین اجازه‌ای صادر نکرده است.

دیدگاه‌ها