کد خبر : 1958402 | 27 مرداد 1402 ساعت 03:30 | 35.6K بازدید | 5 دیدگاه

موسوی، مرد سه امتیازی جشن ویژه در اراک

این جذاب‌ترین گل زندگی‌ام بود

هفته دوم دو تک‌گل سه امتیازی داشت که یکی از آنها در فضای کاملا خاص و متفاوت به ثمر رسید.

این جذاب‌ترین گل زندگی‌ام بود

به گزارش "ورزش سه" مهران موسوی را می‌توان زننده خاص‌ترین گل هفته دانست. گل این بازیکن باعث شد آلومینیوم بعد از شش ماه بتواند در بازی خانگی پیروز شود، اما مهمتر از آن  او در ورزشگاهی که برای اولین بار میزبان زنان بود توانست یک تک گل سه امتیازی و زیبا را با ضربه سری محکم و دقیق برای تیمش بزند. و بعد برای خوشحالی پس از گلش یک شادی نمایشی، شبیه رورانس تئاتر (کنشی برای قدردانی در پایان نمایش که بازیگران و عوامل روی صحنه در برابر تماشاگران انجام می‌دهند) را در برابر جایی که حدود پانصد زن توانستند برای اولین بار در شهر اراک مسابقه تیم شهرشان را از نزدیک تماشا کنند. 

این مدافع میانی فصل گذشته نیز در آلومینیوم بود و همراه این تیم عنوان دومین خط دفاع برتر لیگ را کسب کرد هرچند ساختار تیم با رفتن سرمربی و تعداد زیادی از عوامل دفاعی کاملا تغییر کرد، اما تیم مجتبی حسینی با تاکتیک هجومی‌تر و متفات‌تر نیز در دو بازی تنها یک گل خورده که آن یک گل را هم در بازی هفته اول برابر پرسپولیس دریافت کرد. گلی که مهران موسوی و دیگر بازیکنان آلومینیوم کماکان معتقدند که آفساید بوده است. باید دید آلومینیوم امسال با تغییرات اساسی که در بخش فنی داشته می‌تواند هوادارانش را راضی کند. حرف‌های مدافع باتجربه و گلزن سه امتیازی این تیم را بخوانید: 

1911292

آلومینیوم باشگاهی است که سیاستش برپایه جوانگرایی است و فکر می‌کنم بودجه باشگاه نیز بر همین اساس بسته می‌شود. به نظرم با حضور آقای حسینی به عنوان سرمربی این جوانگرایی امسال خیلی خوب ادامه پیدا کند. فکر می‌کنم تیم خیلی یکدست و خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم به جایگاه مناسبی هم برسیم. 

بولت ذوب آهنبازی هفته سوم 
هفته بعد باید با هوادار در خانه حریف بازی کنیم. ما بازی قبلی را فراموش کردیم و خیلی زود تمام تمرکزمان روی بازی برابر هوادار است. باید این تیم را خوب بشناسیم و خوب تمرین کنیم و آماده باشیم. هوادار تیم خوب و قابل احترامی است، اما ما هم تیم باکیفیتی هستیم و تمرینات مستمر و خوبی انجام می‌دهیم و برای این بازی سخت آماده می‌شویم. 

بولت ذوب آهنتفاوت 22 و 23 
تیم امسال سبک متفاوتی بازی سال می‌کند. پارسال ما عقب‌تر بازی می‌کردیم، اما الان ما برنامه‌مان این است که در هر نقطه‌ای از زمین کار دفاعی را انجام بدهیم. تیم امسال بالاتر بازی می‌کند.

بولت ذوب آهنبازی با 3 دفاع 
در این فصل ما با سه دفاع بازی‌ها را شروع کردیم و من در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کنم. خب بازی در این سیستم سختی‌های خاص خودش را دارد و نوع پوشش‌ها کاملا متفاوت است. امیدوارم بتوانیم با این روش جدید عملکرد خوبی داشته باشیم و تیم کمترین موقعیت را به حریفان بدهد. بازی در این پست مسئولیت‌های بیشتر و متفاوت‌تری نسبت به بازی در سیستم چهار دفاعه دارد.

بولت ذوب آهنتیم اقتصادی 
نیازی به گفتن نیست که آلومینیوم جزء تیم‌های اقتصادی لیگ برتر است. تیم ما سرمایه‌گذاری‌اش را بیشتر روی جوانان متمرکز کرده است. بازیکنان واقعا مستعدی داریم که اگر روند پیشرفتشان را ادامه بدهند، می‌توانند آینده خیلی خوبی در فوتبال ایران داشته باشند. چشم‌انداز باشگاه آلومینیوم به نظر من روشن است، این باشگاه پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم مدیریت کلان شرکت آلومینیوم  توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند. 

1908243

بولت ذوب آهناراک  و فوتبال 
اراک یک شهر صنعتی بزرگ است که البته از شهرهای پرجمعیت نیست. سطح فرهنگی مردم اراک بالاست. من پدرم کارمند دانشگاه تهران بود و خیلی از اساتید دانشگاه و دوستانش اهل استان مرکزی بودند. فضای خوبی در شهر وجود دارد. ضمن اینکه مردم واقعا تیم آلومینیوم را دوست دارند. وقتی تیم نتیجه می‌گیرد یا نمی‌گیرد، این را به خوبی می‌توانید در فضای شهر حس کنید.

بولت ذوب آهناولین حضور زنان
این نه فقط حس من که احساس کل تیم بود؛ بسیار خوشحال بودیم و انرژی گرفتیم. حضور خانم‌های طرفدار آلومینیوم در ورزشگاه واقعا اتفاق ویژه‌ای بود و به ما خیلی انگیزه داد. حس مسئولیت بیشتری روی خودمان حس می‌کردیم که برنده شویم. ما مدت طولانی بود در خانه برنده نشده بودیم و خدا را شکر این اتفاق در شبی افتاد که ورزشگاه جو خاصی داشت. فکر می‌کنم حدود پانصد هوادار خانم در ورزشگاه بودند و آرزو می‌کنم این روند ادامه داشته باشد و ما هم بتوانیم با بازی خوب و برد دلشان را شاد کنیم. باز هم می‌خواهم بگویم جو ورزشگاه فوق‌العاده بود و برای من که چند سالی است در لیگ برتر بازی می‌کنم متفاوت‌ترین و بهترین فضایی بود که تجربه کرده بودم. خانم‌ها در کنار آقایان در طول نود دقیقه تیم را تشویق می‌کردند و فکر می‌کنم این واقعا نقش مهمی کسب سه امتیاز داشت.

دیدگاه‌ها