کد خبر : 1958412 | 27 مرداد 1402 ساعت 00:31 | 104.6K بازدید | 44 دیدگاه

با پارس جم، نفت و گسترش برنده شدم

پاسخ تارتار به سوالی که استقلالی‌ها دوست دارند!

مهدی تارتار بار دیگر در معرض یک سوال قرار گرفت: چرا به استقلال و پرسپولیس باختی؟

پاسخ تارتار به سوالی که استقلالی‌ها دوست دارند!

به گزارش "ورزش سه"، این سوال در حالی از مهدی تارتار پرسیده شد که او معتقد است همیشه تیم‌هایی با بضاعت مالی اندک را در اختیار داشته و توانسته آنها را از تیمی در موقعیت سقوط به تیمی میانه‌جدولی تبدیل کند و به زعم او، طبیعتا از چنین تیمی نمی‌توان انتظار کسب پیروزی مقابل مدعیان قهرمانی نظیر پرسپولیس و استقلال داشت.

با این حال او معتقد است کسب پیروزی با پارس جنوبی، نفت مسجدسلیمان و گسترش فولاد مقابل پرسپولیس و استقلال، نتایج قابل دفاعی برای او هستند. تارتار همچنین با ذوب‌آهن نیز موفق شد پرسپولیس را متوقف و به نوعی قهرمانی لیگ بیست و یکم را زودتر از موعد به استقلال بدهد. او امشب در سالن نشست خبری نیز دفاعیه جالبی از عملکرد خود و تیمش داشت.

ویدئو: 308180

تارتار در این باره توضیح داد: مگر استقلال و پرسپولیس و سپاهان در طول فصل در چند بازی می‌بازند؟ حتی استقلال دو سال پیش بدون باخت قهرمان شده است. ما که نمی‌توانیم قیاس کنیم. همین که می‌توانیم با پارس جنوبی دو بار استقلال را شکست بدهیم، خیلی مهم است. پتانسیل ما آنقدر نیست که بتوانیم استقلال و پرسپولیس و سپاهان را به راحتی شکست بدهیم.

وی افزود: آمار تمام مربیان برابر این سه تیم به همین شکل است. طبیعی است و بودجه این دو تیم، بازیکنان، زیرساخت‌ها، حمایت‌هایی که از سوی دولت می‌شوند، قابل قیاس نیست. ما تیمی مردمی هستیم اما حمایت‌هایی که از استقلال و پرسپولیس می‌شود، از ملوان نمی‌شود. ما مردمی هستیم و هواداران دو آتشه داریم که ملوان را دوست دارند؛ حتی بیشتر از استقلال و پرسپولیس، ملوان‌شان را دوست دارند. امیدوارم که به این تیم هم کمک شود.

شاگردان مهدی تارتار در هفته هشتم و دیداری حساس به مصاف پرسپولیس خواهند رفت و باید دید در انزلی مقابل سرخپوشان پایتخت چه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها