کد خبر : 1958418 | 27 مرداد 1402 ساعت 07:30 | 30.8K بازدید | 28 دیدگاه

دردسرهای تمام‌نشدنی مگوایر برای یونایتد!

بعد از اینکه هری مگوایر از رفتن به وستهم امتناع کرد، پروژه انتقال بنجامین پاوارد به منچستریونایتد با شکست مواجه شد.

دردسرهای تمام‌نشدنی مگوایر برای یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد و وستهم بر سر انتقال هری مگوایر به تیم لندنی به توافق رسیده بودند. منچستر پیشنهاد 35 میلیون یورویی وستهم را برای فروش مدافع تیمش پذیرفت، اما هری مگوایر در نهایت حاضر به ترک اولدترافورد نشد. وستهم هرگز نتوانست با مدافع ملی پوش به توافق برسد و به گفته فابریتزیو رومانو، احتمالا این انتقال کنسل خواهد شد.

وستهم بعد از شکست در جذب هری مگوایر، به دنبال گزینه‌ دیگری رفت و در حال حاضر در تلاش است تا کنستانتینوس ماوروپانوس، مدافع یونانی اسبق آرسنال را جذب کند.

اما عدم جدایی مگوایر، شرایط را در منچستریونایتد پیچیده‌تر کرد. این بازیکن در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر روی نیمکت بود و توسط اریک تن‌هاخ به کار گرفته نشد.

1911356

اکنون این اقدام مگوایر، جذب پاوارد از بایرن مونیخ را برای شایطین سرخ غیرممکن کرده است.

پاوارد فقط یک فصل با بایرن قرارداد دارد و رسما اعلام کرده است که علاقه‌ای به ماندن در مونیخ ندارد. باواریایی‌ها این مدافع فرانسوی را 40 میلیون یورو قیمت‌گذاری کرده‌اند، اما با توجه به شرایط فعلی، این بازیکن از پیوستن به منچستریونایتد ناامید شده است.

اریک تن‌هاخ یک لیست چهار نفره از اهداف مدنظرش برای جذب در خط دفاع را به باشگاه ارائه داد و پاوارد اولین نفر این لیست بود. منچستریونایتد با بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن تماس گرفت و دو طرف و همچنین خود بازیکن مایل به این انتقال بودند. اما تصمیم هری مگوایر همه چیز را بهم ریخت.

با توجه به شرایط، جذب پاوارد برای منچستریونایتد بسیار سخت شده است، مگر اینکه این تیم تصمیم بگیرد مگوایر را در فصل جدید سکونشین کند.

دیدگاه‌ها