کد خبر : 1958420 | 27 مرداد 1402 ساعت 07:58 | 34.9K بازدید | 22 دیدگاه

این ستاره در حد و اندازه‌های رونالدو است!

رودری گارسیا، سرمربی ناپولی، توضیح می‌دهد که چرا ویکتور اوسیمن شبیه کریستیانو رونالدو است.

این ستاره در حد و اندازه‌های رونالدو است!

به گزارش "ورزش سه"، رودری گارسیا معتقد است که ویکتور اوسیمن رهبری شبیه به کریستیانو رونالدو است و مهره تعیین کننده‌ای در اهداف تیمش است. روز شنبه، ناپولی مدافع عنوان قهرمانی سری‌آ، اولین بازی خود را در فصل جدید خارج از خانه مقابل فروزینونه انجام خواهد داد. 

فصل گذشته ناپولی موفق شد تا پس از 33 سال دوباره اسکودتو را بدست آورد. ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای این تیم، نیز بهترین گلزن رقابت‌های سری‌آ شد. 
گارسیا در مصاحبه‌ای درباره ماشین گلزنی تیمش گفت: "اوسیمن یک رهبر است. او همیشه می‌خواهد برنده باشد و تیم را بالا بکشد. 

او کمی شبیه کریستیانو رونالدو است، وقتی برنده می‌شود، فوق‌العاده خوشحال است. او با هم‌تیمی‌هایش تماس می‌گیرد تا عکس بگیرند و من او را دوست دارم. او یکی از بهترین‌های جهان است. او یک مهاجم است، اما در دفاع نیز به تیم کمک می‌کند. او به حریفان فشار می‌آورد و این برای تیم خیلی خوب است. این ویژگی‌های است که برای کار گروهی به آن نیاز دارید." 

1911398

گارسیا پیش از امضای قرارداد با ناپولی، در النصر عربستان حضور داشت و رونالدو کاپیتان تیمش بود. این مربی درباره تجربه کار با فوق ستاره پرتغالی گفت: "من با کریستیانو رابطه خوبی داشتم و فهمیدم چرا او چنین دوران حرفه‌ای باشکوهی داشت.

او اولین کسی بود که به تمرین می‌آمد و آخرین کسی بود که تمرین را ترک می‌کرد. او یک رهبر باورنکردنی است. او در طول جلسات تمرینی نیز به دنبال رقابت است. وقتی در ضربات پنالتی پیروز می‌شد، مانند قهرمانی در چمپیونزلیگ آن را با شادی گل معروف Siuu جشن می‌گرفت." 

گارسیا در سال 2016 با جدایی از آاس رم، جای خود را در این تیم به لوچانو اسپالتی داد و حالا در سال 2023، این مربی جایگزین اسپالتی در ناپولی شده است. تیم اسپالتی فصل گذشته موفق شد با اختلاف قهرمان رقابت‌های سری‌آ ایتالیا شود. ناپولی در فصل جدید توانست شاکله اصلی تیم قهرمان را حفظ کند و آن‌ها امیدوارند با سرمربی جدید خود موفقیت‌های سال گذشته را تکرار کنند. 

دیدگاه‌ها