کد خبر : 1958421 | 27 مرداد 1402 ساعت 08:00 | 34.4K بازدید | 11 دیدگاه

دیدار گرم سید جلال با جانشین ایوانکوویچ!

دیدار گرم و صمیمانه سیدجلال حسینی و مربی اسپانیایی تراکتور یکی از صحنه‌های جذاب مسابقه حساس هفته دوم بود.

دیدار گرم سید جلال با جانشین ایوانکوویچ!

به گزارش "ورزش سه" در شروع بازی تیم‌های تراکتور و پرسپولیس که مهمترین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ بیست و سوم بود دیدار سیدجلال و خواکین آلبرتو گیل جالب توجه بود. مربی این فصل پرسپولیس در لیگ نوزدهم به عنوان بازیکن زیر نظر خواکین که دستیار اول گابریل کالدرون آرژانتینی بود کار می‌کرد. 

البته بعد از رفتن کالدرون از ایران، خواکین در لیگ برتر ماندگار شد و بعد از حضور در فولاد و صنعت نفت آبادان در این فصل به کادرفنی تراکتور اضافه شده و به عنوان دستیار پاکو خمس کار می‌کند. این مربی جوان اسپانیایی در مدت حضورش در ایران ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان و اهالی فوتبال و خبرنگاران پیدا کرده و به نظر می‌رسد فعلا در لیگ برتر ماندنی باشد. 

1911365
1911366
1911367
1911368

نکته قابل ذکر اینجاست که سیدجلال که پرافتخارترین فوتبالیست ایرانی در تاریخ لیگ برتر است در دوران حضور کالدرون و خواکین بازی های زیادی هم انجام نداد. او در نیم فصلی که کالدرون هدایت پرسپولیس را به عهده داشت، 7 بازی را از دست داد که سه تای از آنها به خاطر آسیب‌دیدگی عضلات شکمش بود. با این حال همان مدت کوتاه همکاری باعث دوستی او و خواکین آلبرتو شده است، به طوری که در ابتدای بازی حساس تراکتور و پرسپولیس این دو فارغ از تمام هیجانات و حساسیت‌ها به خوش و بش پرداختند.

دیدگاه‌ها