کد خبر : 1958425 | 27 مرداد 1402 ساعت 01:33 | 54.2K بازدید | 26 دیدگاه

اگر لایپزیش بگذارد، مالمو جای دی‌بروینه را پر ‌می‌کند!

ستاره محبوب پپ را به سیتی نمی‌فروشند!

منچسترسیتی به دنبال جایگزینی مطمئن برای کوین دی‌بروینه، ستاره مصدومش، است.

ستاره محبوب پپ را به سیتی نمی‌فروشند!

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، در دیدار هفته اول لیگ برتر مقابل برنلی به دلیل مصدومیت در دقیقه 22 زمین را ترک کرد و حالا مشخص شده که مشکلش جدی بوده و نیاز به جراحی همسترینگ دارد؛ اتفاقی که به دوری چند ماهه این بازیکن از میادین منجر خواهد شد.

این اتفاق در کنار از دست دادن ریاض محرز باعث شده تا منچسترسیتی ورود غیرمنتظره‌ای به بازار نقل و انتقالات داشته باشد. این باشگاه در خط میانی به دنبال یک بازیکن خلاق است تا خلأ محرز و دی‌بروینه را پر کند.

1911374

به گزارش آ اس، دنی اولمو، ستاره لایپزیش، جدی‌ترین گزینه سیتزین‌هاست. این در حالی است که باشگاه انگلیسی بازیکنان دیگری چون جرمی دوکو و لوکاس پاکتا را نیز زیر نظر دارد. با این وجود پپ گواردیولا دوست دارد تا اولمو را به هر نحوی شده آبی‌پوش کند.

دوری طولانی مدت ستاره بلژیکی برنامه‌های سرمربی اسپانیایی سیتی را بهم ریخته و او برای فصل فرسایشی پیش رو نیاز به تقویت تیمش دارد. جذب ستاره 25 ساله لایپزیش که به تازگی قراردادش را تا سال 2027 تمدید کرد، بهترین اتفاق ممکن برای پپ است.

با این وجود لایپزیش برای حمله به تاج و تخت بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا به سوپراستاری چون مالمو نیاز مبرم دارد و نمی‌خواهد او را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها