کد خبر : 1958429 | 27 مرداد 1402 ساعت 08:30 | 15.6K بازدید | 21 دیدگاه

مربع اتریش، برزیل، مالی و نیجریه در دست منصوریان

ترکیب فولاد با بازیکنانی از چهار قاره!

فولاد اولین تیم لیگ برتری تاریخ لیگ ایران بود که همزمان از پنج بازیکن خارجی خود استفاده کرد.

ترکیب فولاد با بازیکنانی از چهار قاره!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در هفته دوم رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی ‌مقابل صنعت نفت آبادان شکست سختی را متحمل شد، دیداری که البته اتفاقات بیرون از زمینش بسیار جنجالی‌تر و پرحاشیه‌تر از درون زمین دنبال شد. علیرضا منصوریان در ترکیب اصلی تیمش هر پنج عنصر خارجی خود را به کار برد، کریستوفر کنت، موسی کولی‌بالی، باهیا، کاندیدو و گادوین منشا.

کریستوفر کنت علی‌رغم دو گلی که از آبادانی‌ها دریافت کرد اما دو‌ موقیت خوب را از حریف گرفت. او یک بار علی یوسف مهاجم عراقی صنعت که در حالت تک به تک قصد دریبلش داشت را ناکام گذاشت و در یک صحنه دیگر شوت دیدنی شنانی را با واکنشی خوب به کرنر فرستاد. بازگشت این گلر اتریشی به لیگ برتر اما با کلین شیت همراه نبود.

1911384

موسی کولی‌بالی با تصمیم منصوریان در پست هافبک دفاعی قرار گرفت تا محمد آبشک و سینا مریدی را نیمکت نشین کند. کولی‌بالی که یک خط جلوتر آمده بود نتوانست انتظارات را برآورده کند و خیلی زود از ترکیب تیمش بیرون رفت و جای خود را به آبشک داد، تغییری که روند تیم منصوریان را بسیار بهتر از قبل کرد.

1911386

جفرسون باهیا مدافع فصل قبل مس رفسنجان به همراه زوجش شاهین توکلی در فولاد حضور یافته، او البته نتوانسته انتظارات را در در تیم جدیدش برآورده کند و منصوریان روی درخشش او حساب بیشتری باز کرده و امیدوار است این بازیکن هرچه زودتر به فرم ایده‌آلش برسد. سانتر سنگرگیر در پشت محوطه جریمه را او‌می‌توانست با پا دفع کند اما تعللش توپ را به علی یوسف و سپس طالب ریکانی رساند تا در ادامه گل اول‌ صنعت به ثمر برسد.

1911387

کاندیدو که به تازگی از لیگ امارات راهی فوتبال ایران شده در هر دو بازی نمایش خوبی از خود به جای گذاشته اما به نظر می‌رسد دیر اضافه شدن او باعث شده که نتواند ۹۰ دقیقه در میدان حاضر باشد. او در دیدار با صنعت توانست قلب میدان را در مواقعی که توپ دستش بود، مدیریت کند و حتی دو شوت سهمگین به سمت دروازه صنعت زد که با واکنش خوب فهد طالب همراه شد و مانع از به ثبت رساندن گل اول این هافبک برزیلی شد. کاندیدو می‌تواند با گذشت زمان به مهره قابل اتکاتری برای منصوریان تبدیل شود.

1904644

گادوین منشا آقای گل سابق لیگ برتر در دیدار با صنعت نیز شانس گلزنی داشت و ضربه آزاد او را گلر عراقی دفع کرد، به غیر از این صحنه منشا کمتر در جریان بازی نقش اساسی ایفا کرد و جای خود را به باویه داد که تنها گل فولاد روی ارسال این بازیکن و اشتباهات متوالی مدافعین صنعت نفت به ثمر رسید. منشا که یک خط عقب‌تر آمده بود، در خط حمله شاید بتواند زهردارتر و بهتر عمل کند.

1911385

عکس‌ها: محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها