کد خبر : 1958439 | 27 مرداد 1402 ساعت 09:19 | 43K بازدید | 26 دیدگاه

ادعای عجیب مسی به همه شایعات پایان داد!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.

ادعای عجیب مسی به همه شایعات پایان داد!

به گزارش "ورزش سه"، از زمان پیوستن مسی به اینترمیامی این موضوع مطرح بود که او برای بازی روی چمن مصنوعی که در بعضی از ورزشگاه‌های تیم‌های حاضر در لیگ آمریکا به کار رفته به مشکل خواهد خورد. 

بسیاری معتقد هستند که احتمال مصدوم شدن بازیکنان و خصوصا بازیکنانی که به بازی روی این چمن عادت ندارند بیشتر است و این موضوع خطر بزرگی برای این ستاره آرژانتینی و تیمش بود. 

اما به نظر نمی‌رسد که این بازیکن مشکلی با بازی روی چمن مصنوعی داشته باشد، بلکه مشتاق است تا پس از سال‌ها بار دیگر این اتفاق را تجربه کند. 

1911339

او در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «من با هم‌تیمی‌هایی که برای مدتی بسیار طولانی‌تر اینجا هستند صحبت کرده بودم و و متوجه شدم که حتی آنها هم گاهی با شرایطی سخت روبرو هستند و به این وضعیت عادت نکردند. 

این موضوع درباره چمن مصنوعی هم صدق می‎‌کند. از آخرین باری که روی چمن مصنوعی بازی کردم مدتی طولانی گذشته اما من در زمانی که بازیکن آکادمی بودم روی این چمن‌ها بازی کردم و مشکلی ندارم که دوباره چنین چیزی را تجربه کنم.»

اینترمیامی حداقل دو بازی دیگر برابر آتلانتا در 16 سپتامبر و شارلوت در 21 اکتبر روی چمن مصنوعی خواهد داشت و باید دید که شرایط مسی در مواجه با آن چطور خواهد بود.

دیدگاه‌ها