کد خبر : 1958441 | 27 مرداد 1402 ساعت 08:30 | 15.4K بازدید | 3 دیدگاه

شکایت از داور انگلیسی به دلیل حذف از لیگ قهرمانان

مارسی پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاناتینایکوس، از مایکل اولیور داور انگلیسی این بازی به یوفا شکایت کرد.

شکایت از داور انگلیسی به دلیل حذف از لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، مارسی در بازی رفت مقابل تیم یونانی با نتیجه 1-0 شکست خورد. اما این تیم در بازی برگشت توانست با نتیحه 2-1 پیروز شود. پیر امریک اوبامیانگ دو گل مارسی در این دیدار را به ثمر رساند. این بازی در نهایت به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده شد، تا مارسی با گل نشدن پنالتی متئو گوندوزی، از صعود به لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

اما از نظر این تیم قضاوت مایکل اولیور، داور سرشناس انگلیسی بحث برانگیز بود. این داور در دقیقه 9+90 بازی یک پنالتی برای تیم یونانی گرفت و با گل شدن آن مارسی نتوانست در پایان 90 دقیقه برنده این بازی شود.

تیم فرانسوی با برخی از تصمیمات این داور در بازی به شدت مشکل داشت. از پنالتی اعلام شده در دقایق پایانی این بازی گرفته تا زمان بالای وقت اضافه و همچنین ضربات پنالتی پایان بازی.

1911409

به نظر می‎‌رسد دلیل ناراحتی مارسی این است که پنالتی به دست آمده برای پاناتینایکوس توسط VAR بررسی و تایید شد و این درحالی بود که کمی قبل‌تر از آن، VAR از بررسی صحنه مشکوک به پنالتی برای مارسی خودداری کرد.

حال مارسی از داور این بازی به یوفا شکایت کرده است. حتی اگر اعتراض آن‌ها بجا باشد، این تیم دیگر شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا 24-2023 نخواهد داشت. مارسی در این فصل راهی لیگ اروپا شد و پاناتینایکوس در صورت پیروزی مقابل براگا پرتغال، می‌تواند جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

دیدگاه‌ها