کد خبر : 1958446 | 27 مرداد 1402 ساعت 10:13 | 24.4K بازدید | 37 دیدگاه

حسینی، بیرانوند و اخباری آمار صد درصدی دارند

جنگ کلین‌شیت از هفته دوم شروع شد!

سه دروازه‌بان باتجربه لیگ برتر تا اینجای کار توانسته‌اند دروازه خود را بسته نگه دارند تا از هفته دوم جنگ بر سر بیشترین تعداد کلین شیت شروع شود.

جنگ کلین‌شیت از هفته دوم شروع شد!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت بر سر ثبت بیشترین کلین شیت در طول فصل همواره یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های میان گلرهای لیگ برتری است. هر فصل تعداد بسته نگه داشتن دروازه توسط درواز‌ه‌بان‌ها از سوی طرفداران و رسانه‌ها شمرده می‌شود و در نهایت این موضوع یک ملاک جدی برای انتخاب بهترین گلرهای لیگ محسوب می‌شود.

امسال هم از هفته اول رقابت برای ثبت تعداد بیشترین کلین شیت شروع شده و حالا در پایان هفته دوم مسابقات می‌شود تقابل ویژه دروازه‌بان‌ها را بیشتر احساس کرد.

در پایان رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر سه دروازه‌بان هستند که در هر دو بازی گذشته دروازه‌شان را بسته نگه داشتند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس و محمدرضا اخباری که امسال درون چارچوب گل گهر می‌ایستد، تاکنون گلی دریافت نکرده‌اند و در صدر جدول تعداد کلیت شیت‌ها ایستاده‌اند.

در این بین سیدحسین حسینی با مهار یک ضربه پنالتی (مقابل ملوان) موفق‌تر از دو دروازه‌بان دیگر به نظر می‌رسد.

بی شک رقابت بر سر بیشترین تعداد کلین شیت میان گلرهای مطرح فوتبال ایران ادامه خواهد داشت. احتمالا به غیر از حسینی، بیرانوند و اخباری گلرهای مطرح دیگری نیز به جمع صدرنشینان جدول کلین شیت اضافه می‌شوند و این رقابت تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها