کد خبر : 1958451 | 27 مرداد 1402 ساعت 10:38 | 93.2K بازدید | 128 دیدگاه

حسرت بزرگ نکونام از بازی در ورزشگاه خالی

تنها‌ترین سرمربی تاریخ استقلال! (عکس)

تنهایی جواد نکونام در استقلال آنجا مشخص شد که او اصلی‌ترین حامیان خود را مقابل ملوان در کنارش نداشت.

تنها‌ترین سرمربی تاریخ استقلال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی کردن در ورزشگاه خالی از تماشاگر برای تیم‌های پرطرفدار یک اتفاق تلخ و باورنکردنی به حساب می‌آید؛ این معضل اما برای استقلال و پرسپولیس پیش آمده و بعید است به زودی هم مرتفع شود.

استقلال روز پنجشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف ملوان رفت و اگرچه یک پیروزی خفیف را کسب کرد، اما سکوهای تخریب شده و در حال مرمت حسابی نمای زشتی به ورزشگاه و تصاویر منتشر شده داده بود.

تصاویری که عکاس "ورزش سه" از جواد نکونام با پس زمینه سکوهای بهم ریخته و در حال بازسازی آزادی برداشته، به خوبی شرایط سختی که سرمربی آبی‌ها تجربه می‌کند را نشان می‌دهد.

1911427

نکونام که حواشی متعدد و مشکلات بسیاری را اطراف تیمش احساس می‌کند و در مصاحبه بعد از بازی با ملوان هم به صراحت اعلام کرد از وضعیت ایجاد شده در بحث مالی و همچنین ثبت قرارداد بازیکنان راضی نیست، در تمام روزهای اخیر مورد حمایت هواداران استقلال بوده است. او اما در اولین بازی خانگی از وجود تماشاگران که اصلی‌ترین حامیانش محسوب می‌شوند، محروم بود تا شب سختی را پشت سر بگذارد

سرمربی استقلال در کنار زمین سعی کرد به خوبی تیمش را هدایت کند و در نهایت با مشقت‌های فراوان دومین برد متوالی را به دست آورد، اما بدون شک در روزهای سخت مالی و مدیریتی استقلال، نبود تماشاگران در بازی‌های خانگی دردهای آبی‌ها و به خصوص نکونام را بیشتر می‌کند.

دیدگاه‌ها