کد خبر : 1958465 | 27 مرداد 1402 ساعت 11:15 | 57.7K بازدید | 29 دیدگاه

رسمی: خداحافظی ستاره سابق آرسنال در 34 سالگی!

تئو والکات، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی انگلیس، در سن 34 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

رسمی: خداحافظی ستاره سابق آرسنال در 34 سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، والکات در سال 2006 به آرسنال پیوست و تا سال 2018 پیراهن این تیم را به تن داشت و نمایش درخشانی را در ترکیب این تیم ارائه کرد. 

او در طول دوران حضورش در این تیم موفق شد بیش از 100 گل با پیراهن توپچی‌ها به ثمر برساند و به تیم ملی انگلیس هم راه پیدا کرد. این بازیکن 47 بازی ملی در کارنامه‌اش به ثبت رساند. 

این بازیکن انگلیسی سپس بازی در اورتون و ساوتهمپتون را تجربه کرد و در پایان فصل گذشته از این باشگاه جدا شد و هنوز مقصد بعدی‌اش را انتخاب نکرده بود که این تصمیم غیرمنتظره را گرفت. 

والکات که در طول دوران فوتبالش 563 بازی باشگاهی انجام داده و سه قهرمانی در جام حذفی و دو قهرمانی در سوپر جام انگلیس را در کارنامه‌ دارد، با انتشار پستی خبر از تصمیمش برای بازنشستگی از فوتبال حرفه‌ای داد. 

1249545

در بخشی از این پست آمده است: «اولین لحظه که کفش فوتبالم را در سن 10 سالگی به پا کردم، سفری فوق العاده آغاز شد. از بازی در پارک با دوستانم تا بازی کردن در بزرگترین ورزشگاه‌ها مقابل جمعیتی باورنکردنی در سراسر دنیا. 

حمایتی که در طول این مدت از من شد باورنکردنی بود و من به هر شکلی که فکر کنید سپاسگزار هستم. در زمین فوتبال در کنار بازیکنان بزرگی بودم و ما لحظاتی فراموش نشدنی را با هم در زمین رقم زدیم. 

دوست دارم از تمامی مربیان و سرمربیانی که با آنها کار کردم و خصوصا هری ردنپ برای این که به من فرصت شروع داد و آرسن ونگر به خاطر این که به من باور داشت و وقتی من در سن 16 سالگی به آرسنال آمدم از من حمایت کرد تشکر کنم. بیشتر از 18 سال فوق العاده را در لیگ برتر سپری کردم. 

به اندازه کافی خوش شانس بودم که به بازی کردن ادامه دهم اما به نظرم درست می‌رسد که همان جایی که کارم را شروع کردم تمامش کنم و کفش فوتبالم را بیاویزم. از همه کسانی که در طول این مسیر همراهم بودند ممنونم.»

دیدگاه‌ها