کد خبر : 1958518 | 27 مرداد 1402 ساعت 14:56 | 54.4K بازدید | 48 دیدگاه

این بازیکن بماند، دیگر طرفدار یونایتد نیستم!

ریچل رایلی، مجری معروف انگلیسی، اعلام کرد که درصورت بازگشت میسون گرینوود به ترکیب منچستریونایتد، دیگر از این تیم حمایت نخواهد کرد.

این بازیکن بماند، دیگر طرفدار یونایتد نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز چهارشنبه اعلام کرد که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده میسون گرینوود گرفته نشده است. این بازیکن 21 ساله از ابتدای سال 2022 توسط باشگاه محروم شده است.

این مهاجم متهم به تجاوز جنسی بود اما 9 ماه بعد از شروع دادگاه، با عقب نشینی چند شاهد کلیدی و فاش شدن مطالب جدیدی، این بازیکن از اتهامات وارده تبرئه شد.

پس از این اتفاق، ریچل رایلی، مجری معروف که طرفدار منچستریونایتد است، در توییترش گفت: "اگر گرینوود برگردد، دیگر از این تیم حمایت نخواهم کرد. اگر گرینوود در باشگاه بماند، نمی‌توانم از یونایتد حمایت کنم. همه ما به اندازه کافی دیدیم و شنیدیم. تظاهر به اینکه هیچ اتفاقی نیفتاده است خود یک مشکل بزرگ است. این باعث سرافکندگی است که باشگاه من از چنین فرهنگی حمایت کند، من واقعا امیدوارم آن‌ها کار درست را انجام بدهند."

1911528

انتظار می‌رفت بعد از بازی با ولورهمپتون، تصمیم باشگاه درباره آینده گرینوود اعلام شود اما این اتفاق رخ نداد. باشگاه در این زمینه تحقیقات مستقلی را انجام داده است. حال کمیته حقیقت یاب این باشگاه نتایجش را در روز چهارشنبه به مدیر باشگاه ابلاغ کرده است و آینده بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، در دستان ریچارد آرنولد است.

گرینوود تا سال 2025 با شیاطین سرخ قرارداد دارد و طبق گزارش‌ها، از زمان دستگیری او در ژانویه 2022، حقوق این بازیکن به طور کامل به حالت تعلیق درآمده است.

دیدگاه‌ها