کد خبر : 1958520 | 27 مرداد 1402 ساعت 14:57 | 21.6K بازدید | 4 دیدگاه

حسینی: حرف از ناهماهنگی نزنید، درست می‌شود

مدافع نساجی معتقد است این تیم با توجه به تغییرات زیاد نیاز به زمان برای هماهنگی بیشتر دارد.

حسینی: حرف از ناهماهنگی نزنید، درست می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سید محمداحسان حسینی درباره تساوی خارج از خانه روز گذشته نساجی مقابل مس رفسنجان و دو نیمه متفاوت برای هر دو تیم عنوان کرد: عملکرد دو تیم در هر نیمه تفاوت داشت. به نظرم ما جزو معدود تیم‌هایی بودیم که در این چند سال در زمین مس و با توجه به شرایط آب و هوایی که دارد، در همان نیمه اول چندین موقعیت ۱۰۰ درصدی گل ایجاد کردیم و به یک گل هم رسیدیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم با توجه به این که تیم خوب مس عقب بود، فشار زیادی را وارد کرد و به گل مساوی هم رسید. در مجموع به نظرم بازی کردن مقابل تیم مس، آن هم در زمین خودش هیچ وقت بازی راحتی نیست.

مدافع میانی نساجی یادآور شد: فوتبال واقعا قابل پیش‌بینی نیست؛ ما تمام تلاشمان را در همین دو مسابقه انجام دادیم، اما قسمت نبود برنده شویم و هر دو بازی با تساوی تمام شد. نساجی تغییرات زیادی داشته و به نظرم قطعا با گذر زمان شرایط تیم بهتر می‌شود ولی معتقدم در همین دو هفته ابتدایی هم عملکرد کلی تیم خوب بود و در مجموع شخصا خیلی امید دارم که این تیم در آینده نتایج خوبی بگیرد.

1911531

حسینی تاکید کرد: مطمئن باشید با تمام وجودمان چه در بازی آینده و چه در بازی‌های باقی مانده برای سربلندی تیم و خوشحالی هوادار نساجی تلاش می‌کنیم.

او در خصوص تغییر سرمربی نساجی با حضور مهدی رحمتی و جابه‌جایی بسیاری از بازیکنان این تیم و این شرایط که برای هماهنگی نیاز به زمان دارد، عنوان کرد: ناهماهنگی در این مقطع از فصل طبیعی است ولی با این وجود همه این اتفاقات و تغییرات، عملکرد کلی تیم مقابل پیکان و مس رفسنجان بد نبود و فقط در این مسابقات یکم در کسب پیروزی بدشانس بودیم. شاید اگر نصف موقعیت‌هایمان در این بازی‌ها گل می‌شد، الان شرایط بهتری داشتیم.

مدافع نساجی در خصوص دیدار پیش روی این تیم مقابل گل‌گهر ابراز کرد: قطعا بازی سختی داریم. گل‌گهر در این چند سال همیشه تیم خوبی داشته ولی ما هم با تمام توانمان در این مسابقه حاضر می‌شویم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها