کد خبر : 1958554 | 28 مرداد 1402 ساعت 02:30 | 21.6K بازدید | 6 دیدگاه

فرار از محرومیت و گل ۳ امتیازی (عکس)

نخستین گل مدافع میانی آلومینیوم برای این تیم سه امتیازی بود.

فرار از محرومیت و گل ۳ امتیازی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همه مدافعان میانی آلومینیوم در فصل قبل رفتند؛ اما سیدمهران موسوی ماند تا دوباره نشان دهد حضورش در این پُست برای بسته ماندن دروازه تیمش در ۱۷ مسابقه فصل قبل بی‌تأثیر نبوده و بی‌دلیل سیدمجتبی حسینی او را حفظ نکرده و چرا این بازیکن را در ترکیب دو بازی ابتدایی فصل قرار داده است.

مهران موسوی که یکی از قدرندیده‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است، در دیدار مقابل استقلال خوزستان گل ارزشمندی با ضربه سر در دقیقه ۸۱ زد تا آلومینیوم پس از ۶ ماه در اراک جشن پیروزی بگیرد؛ اما علاوه بر آن، عملکردش در خط دفاعی در کنار نوروزی‌فرد و بدرقه، بارها مانع از حملات آبی‌ها شد تا سه امتیاز را بگیرند.

1911588

موسوی  در شرایطی توانست حساس‌ترین گل زندگی خود را مقابل استقلال خوزستان بزند که پس از بازی در هفته اول مقابل پرسپولیس، مصاحبه‌ای درخصوص داوری انجام داد که منجر به محرومیت موقت او شده بود؛ اما به تعلیق درآمدن این رأی، موجب شد تا این مدافع بتواند شرایط بازی را پیدا کند و سه امتیاز را برای تیمش به همراه بیاورد.

این مدافع بلندقامت که فصل گذشته ۲۷ بار برای آلومینیوم به میدان رفت و یک پاس گل در دیدار مقابل نساجی داد، حالا در نخستین بازی خانگی اولین گل خود با پیراهن ایرالکو را به ثمر رساند تا روحیۀ بیشتری برای ادامۀ فصل بگیرد.

دیدگاه‌ها