کد خبر : 1958559 | 28 مرداد 1402 ساعت 02:48 | 21.6K بازدید | 20 دیدگاه

مرادمند مرد و زنده شد! (عکس)

انگیزه بالای او برای جبران اشتباه دقایق ابتدایی کاری کرد تا یک نجات و یک گل سه امتیازی برای استقلال بزند.

مرادمند مرد و زنده شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند پس از حضور جواد نکونام شرایط بهتری در استقلال نسبت به سال گذشته پیدا کرده و جایگاهش در این تیم را به دست آورده که حضور متوالی در دو دیدار ابتدایی فصل مقابل صنعت نفت و ملوان انزلی این موضوع را نشان می‌دهد و حالا با گلزنی در هفته دوم می‌تواند جایگاهش را تثبیت کند.

آخرین بازی هفته دوم برای او کابوس‌وار شروع شد! یک خطای بی‌مورد در دقیقه ۶ روی بازیکن ملوان که خطر چندانی روی دروازه استقلال به وجود نیاورده بود و اعلام پنالتی برای حریف؛ اما محمدحسین مرادمند خیلی خوش‌شانس بود که سید حسین حسینی توپ را گرفت تا آبی‌ها در بازی بمانند.

1911597

پس از این پنالتی دلهره آور برای آبی‌ها، حسین مرادمند پرتلاش کار کرد و بارها با دفع توپ و ضربات سر در شروع مجددهای ملوان کاری کرد تا شاگردان تارتار روی بازی مستقیم به گل نرسند و نمایش فنی خوب خود را با گل سه امتیازی روی ارسال مهدی‌پور تکمیل کرد.

مرادمند شاید با آن پنالتی مقصر اولین شکست فصل و اولین گل خورده استقلال می‌شد، اما خوش‌شانس بود که این اتفاق نیفتاد و در ادامه هم با یک نجات دروازه عالی و یک گل جبران مافات کرد و نگذاشت خاطره‌ای تلخ برای آبی‌ها ثبت شود.

دیدگاه‌ها