کد خبر : 1958570 | 27 مرداد 1402 ساعت 19:00 | 480.4K بازدید | 150 دیدگاه

ستاره رم و کاپیتان شارجه به دنبال باشو؛

آتش‌بازی قایدی با ۳ گل به حریف تراکتور!

ستاره ایرانی اتحاد کلباء روی هر سه گل تیمش مقابل شارجه نقش داشت.

آتش‌بازی قایدی با ۳ گل به حریف تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی پس از نمایش درخشان در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل برای اتحاد کلباء، امروز با نظر فرهاد مجیدی در ترکیب اولیه مقابل شارجه قرار گرفته که توانست با نفوذهای خطرناک از سمت چپ زمین تاثیرگذار ظاهر شود و نقش موثر روی گل اول تیمش در این جدال حساس داشته باشد.

شاگردان فرهاد مجیدی که از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در شروع لیگ برتر امارات مقابل تیم مدعی و پرستاره شارجه قرار گرفته‌اند، گل اول را بازی را در دقیقه ۱۶ روی یک ضدحمله از سمت چپ زمین و ضربه تمام‌کننده کایو دریافت کردند، اما لحظاتی بعد درخشش مهدی قایدی کاری کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

ستاره فصل گذشته استقلال در دقیقه ۲۳ پاس بلند از زمین خودی را با کنترل عالی تبدیل به یک موقعیت جدی کرد و پس از نفوذ سریع از جناح چپ و دو بار دریبل شاهین عبدالرحمن، کاپیتان شارجه به نزدیکی خط عرضی زمین برد و در ادامه ارسال او منجر به گل تساوی برای شاگردان فرهاد مجیدی شد.

1911615
1911616
1911617

ارسال مهدی قایدی با پای چپ و غیرتخصصی از کنار خط به پشت محوطه جریمه به آندرس وومبرگار رسید و این مهاجم آرژانتینی توپ را به عقب پاس داد تا فیلیپ کیس، هافبک شوت‌زن اتحاد کلباء، از راه برسد و با ضربه محکم تماشایی اولین گل فصل شاگردان مجیدی را بزند و کار را به تساوی بکشد.

ویدئو: 308215

ستاره ایرانی اتحاد کلباء در دقیقه ۴۲ هم با حرکت خود پشت محوطه جریمه و خطایی که کونستانیتنوس مانولاس روی او انجام داد، یک ضربه ایستگاهی گرفت که همین فرصت تبدیل به گل دوم تیمش شد تا باز هم پاسخ گل شارجه را بدهند و با تساوی ۲ بر ۲ به رختکن بروند.

ویدئو: 308216

قایدی با عبور از کاپیتان شارجه روی گل اول و گرفتن خطا با یک حرکت تکنیکی از مدافع یونانی شارجه و ستاره سابق رم و ناپولی ایتالیا، شروع استثنایی در لیگ برتر امارات داشت و فرهاد مجیدی را امیدوار به نتیجه‌گیری در این فصل کرد.

اما این تمام کار مهدی قایدی مقابل شارجه نبود و او در دقیقه ۶۰ مزد بازی درخشان خود در نیمه اول را گرفت و توانست با یک حرکت انفرادی استثنایی و فرار به پشت مانولاس، ستاره یونانی و شاهین عبدالرحمن، کاپیتان حریف، گل سوم شاگردان مجیدی را بزند و اتحاد کلباء را پیش بیندازد.

1911626
فرار قایدی برای زدن گل با این حرکت انفجاری از میانه زمین شروع شد.
1911625
این ضربه چیپ تماشایی اولین گل فصل مهدی قایدی در لیگ برتر امارات را به همراه داشت.

ستاره ایرانی اتحاد کلباء پاس بلند خالد الزری از خط دفاعی خودی را با فرار عالی به پشت دو مدافع میانی شارجه با یک کنترل عالی مهار کرد و با ران پا توپ را جلو انداخت و در ادامه با یک ضربه چیپ استثنایی توپ را به تور چسباند تا شاگردان مجیدی برای اولین بار در این مسابقه پیش بیافتند.

ویدئو: 308217

مهدی قایدی پس از تاثیرگذاری روی دو گل و یک گل استثنایی، باز هم از کاپیتان شارجه خطا گرفت و کاری کرد تا او با کارت زرد جریمه شود که البته این بار ضربه ایستگاهی تیمش، مثل گل دوم، راهی به دروازه پیدا نکرد و توسط گلر شارجه دفع شد.

1911634

با وجود درخشش مهدی قایدی و نقش او روی هر سه گل تیمش در این دیدار، اما در نهایت شارجه با حضور ستاره‌های دیگر در زمین و نمایش موثر پاکو آلکاسر که یک گل زد و یک پاس گل داد و شاگردان فرهاد مجیدی با نتیجه چهار به سه در اولین بازی فصل مغلوب شدند و علی‌رغم نمایش شایسته به امتیاز نرسیدند.

دیدگاه‌ها