کد خبر : 1958575 | 27 مرداد 1402 ساعت 19:07 | 70K بازدید | 38 دیدگاه

فرهاد مجیدی به تراکتور امید داد (عکس)

شاگردان فرهاد مجیدی نمایش بهتری نسبت به شارجه در نیمه اول داشتند.

فرهاد مجیدی به تراکتور امید داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شارجه امارات در شرایطی باید روز سه‌شنبه هفته آینده در مسابقه مرحله نهایی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور ایران برود که اکنون در حال انجام یک مسابقه رسمی در لیگ برتر امارات مقابل شاگردان فرهاد مجیدی با حضور مهدی قایدی است.

شاگردان فرهاد مجیدی در شرایطی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه اتحاد کلباء میزبان شارجه هستند و اولین بازی فصل جدید لیگ برتر امارات را برگزار می‌کنند که در نیمه اول نمایش بهتری از تیم پرستاره خود با حضور میرالم پیانیچ، کونستانیتنوس مانولاس، کایو و... داشتند و این امید را به تراکتوری‌ها دادند که بتوانند در بازی پلی آف به برتری برسند و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

1911617

تیم اتحاد کلباء با وجود اینکه دو گل در نیمه اول مقابل شارجه توسط کایو دریافت کرد، اما هر دو گل را بلافاصله با درخشش مهدی قایدی و حرکات او جبران کرد و در دقیقه ۶۰ هم با حرکت زیبای این ستاره ایرانی گل سوم را به ثمر رساند، اما در نیمه اول شاگردان فرهاد نمایش بهتری از حریفشان داشتند.

ویدئو: 308215
ویدئو: 308216

شاگردان مجیدی با مالکیت توپ ۵۳ درصدی عملکرد بهتری از این حیث نسبت‌به حریف خود داشتند و ۶ شوت در مقابل ۳ شوت شارجه به ثبت رساندند که البته پنج ضربه بازیکنان اتحاد کلباء در چارچوب بود و دو تا تبدیل به گل شد و در کرنرها نیز هر دو تیم یک بر یک بودند.

1911623

دیدگاه‌ها