کد خبر : 1958576 | 27 مرداد 1402 ساعت 19:18 | 16.8K بازدید | 10 دیدگاه

مارکو روزه:

مقابل بایرن مونیخ نشان دادیم چقدر قوی هستیم

مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، می‌گوید شاگردانش در بازی سوپرکاپ آلمان مقابل بایرن مونیخ نشان دادند که این فصل چطور بازی خواهند کرد.

مقابل بایرن مونیخ نشان دادیم چقدر قوی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو در اکتبر سال گذشته چهارمین بازی به عنوان سرمربی بایرلورکوزن را مقابل لایپزیش برگزار کرد و 2-0 شکست خورد. پس از آن انتقادات تندی علیه این سرمربی شکل گرفت.

مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، در نشست خبری پیش از اولین بازی فصل جدید بوندس‌لیگا در خانه لورکوزن در این مورد اظهار داشت: "از قبل حدس و گمان‌هایی وجود داشت: آیا اکنون خوب پیش می‌رود؟ چقدر خوب پیش رفت! با گذشت کمتر از نیمی از سال او اکنون کاندید سرمربیگری در رئال مادرید است. همه چیز به سرعت پیش می‌رود."

وقتی از او پرسیده شد که چگونه می‌تواند مغرور نباشد، پاسخ داد: "اگر شما فقط عادی بمانید، چندان سخت نیست. فکر می‌کنم ما اینطور هستیم و این برای ما خوب است. از ابتدا گفتم که ما در لایپزیش می‌خواهیم جاه‌طلب بمانیم و در هر بازی پیروز شویم."

1911632

روزه در مورد اهداف این فصل لایپزیش گفت: "ما به حقایق پایبند هستیم. واقعیت این است: ما بازیکنان باورنکردنی‌ای را از دست دادیم، یک محور اصلی با جدایی یوشکو گواردیول، هالستنبرگ، قبل از آن‌ها لایمر، دومنیک سوبوسلای و کریستوف انکونکو از بین رفت. ما کار بسیار خوبی انجام دادیم، بازیکنان‌ فوق العاده‌ای را به خدمت گرفتیم، این احساس خوبی دارد. واقعیت این است که در مونیخ نشان دادیم بدون 4 یا 5 بازیکن فصل قبل چطور بازی می‌کنیم. اکنون می‌خواهیم آن را به طور مداوم در زمین بازی کنیم. در هر صورت، تمام اعضای تیم اکنون می‌دانند چه چیزی برای ما ممکن است و در چه سطحی می‌توانیم بازی کنیم."

روزه که از بسیاری از گمانه‌زنی‌ها درباره بازیکنانش عصبانی شده، گفت: "سیماکان به آرسنال، اولمو به منچسترسیتی، سسکو ناراضی است و می‌خواهد به میلان برود؛ این حرف‌ها در یک مقطع زمانی خوب است. مردم چه چیزی را باید باور کنند و چه چیزی را نه؟ من به یک تیم فوتبال نیاز دارم تا بتوانم فوتبال بازی کنم. دنی اولمو در حال حاضر  احساس راحتی دارد."

دیدگاه‌ها