کد خبر : 1958592 | 27 مرداد 1402 ساعت 19:59 | 48.3K بازدید | 47 دیدگاه

ستاره بارسلونا علیه شادی قایدی و مجیدی

پیغام خطرناک پاکو (آلکاسر) به پاکو (خمس)!

مهاجم اسپانیایی شارجه ۹ دقیقه پس از ورود به زمین گل تساوی تیمش مقابل اتحاد کلباء را به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

پیغام خطرناک پاکو (آلکاسر) به پاکو (خمس)!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرهاد مجیدی عصر امروز در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر فوتبال امارات در ورزشگاه اتحاد کلباء میزبان شارجه امارات بودند که هر دو گل خورده در نیمه اول با شوت‌های کایو را بلافاصله پاسخ دادند و در دقیقه ۶۰ توسط مهدی قایدی گل سوم را زدند و پیش افتادند، اما برتری ۳ بر ۲ آنها تا پایان بازی حفظ نشد.

شارجه امارات که باید چهار روز دیگر در تبریز مسابقه حساس پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را مقابل تراکتور برگزار کند، در آستانه شکست قبل از این سفر به ایران بود، ولی ورود پاکو آلکاسر، ستاره اسپانیایی پیشین بارسلونا و دورتموند سرنوشت را برای آنها تغییر داد.

آلکاسر که تجربه حضور در بارسا، دورتموند و والنسیا را دارد و سال گذشته از ویارئال اسپانیا به شارجه امارات پیوست و در ۲۵ مسابقه لیگ برتر این کشور هشت گل به ثمر رساند و هفت پاس گل داد، در اولین بازی فصل جدید با وجود حضور تعویضی در زمین نمایش فوق العاده داشت.

1911661

این مهاجم ۲۹ ساله اسپانیایی که یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان برای تراکتوری‌ها خواهد بود، در دقیقه ۷۰ مسابقه امروز به ترکیب شارجه اضافه شد که ۹ دقیقه پس از ورود به زمین توانست توپ ارسالی از جناح راست را با ضربه سر تبدیل به گل کند و در دقیقه ۸۷ هم با یک پاس در عرض، تیمش را به گل چهارم برساند تا برنده این بازی سخت برابر شاگردان فرهاد مجیدی شوند.

آلکاسر حالا باید خود را باید آماده سفر با شارجه به ایران کند تا به مصاف شاگردان پاکو خمس و هموطنش که سرمربی تراکتور است، بروند و برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بجنگند.

دیدگاه‌ها