کد خبر : 1958602 | 28 مرداد 1402 ساعت 09:00 | 67.6K بازدید | 35 دیدگاه

خشم ستاره‌های تیم قهرمان

بازیکنان قدیمی و جدید، جنگ در رختکن تیم بنزما

الاتحاد، قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان، به دلیل سیاست‌های نقل و انتقالاتی امسال تابستان با مشکل مواجه شده و تنش در رختکن این تیم بالا گرفته است.

بازیکنان قدیمی و جدید، جنگ در رختکن تیم بنزما

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 3-0 الاتحاد مقابل الرائد در هفته اول لیگ روشن عربستان نتوانست تنشی که در رختکن مدافع عنوان قهرمانی این لیگ ایجاد شده است را خاموش کند.

الاتحاد این روزها به عنوان تیم کریم بنزما شناخته می‌شود و خیلی‌ها انتظار دارند امسال در هر رقابتی که حضور دارد جام را مال خود کند. اما الاتحاد در حال حاضر با بحرانی داخلی روبرو است که به گزارش الشرق الاوسط به فعالیت‌های باشگاه در بازار نقل و انتقالات برمی‌گردد.

این روزنامه می‌گوید همه چیز از زمانی آغاز شد که الاتحاد سعی کرد محمد العویس را از رقیب سنتی‌اش الهلال به خدمت بگیرد. این دروازه‌بان ملی‌پوش عربستانی که در جام جهانی قطر دروازه‌بان شماره یک کشورش بود و عملکرد خوبی به نمایش گذاشت در صورت انتقال به تیمهای عربستانی بازیکن خارجی به حساب نمی‌آید و در نتیجه جا برای یک خرید دیگر خارجی باز خواهد شد. مشکل اینجاست که این به معنای خروج مارسلو گروئه، دروازه‌بان برزیلی، از الاتحاد خواهد بود و سرمربی ببرها، نونو اسپیریتو سانتو، با از دست دادن این گلر برزیلی به شدت مخالف است.

1911675

منابع الشرق الاوسط می‌گویند در حال حاضر فضای باشگاه تنش‌آلود است. به جز گروئه چند بازیکن خارجی دیگر مثل کورونادو، احمد حجازی و رومارینیو از آینده خود مطمئن نیستند و این در حالی است که در بازی اول الاتحاد عملکرد خیلی خوبی داشتند. حتی گفته می‌شود رومارینیو از شرایط فعلی آنقدر ناراضی است که شخصا خواهان جدایی شده است.

برای مثال حجازی که دفاع وسطی مصری است، در حال حاضر با مصدومیت شدید زانو روبرو است و از الاتحاد خواسته که باشگاه باقی‌مانده دستمزدش را یک‌جا پرداخت کند تا او قراردادش را فسخ کند و جدا شود. الاتحاد با خروج او می‌تواند یک دفاع وسط خارجی به خدمت بگیرد و شایعات از علاقه این باشگاه به مارکینیوش، کاپیتان پی‌اس‌جی، خبر می‌دهد.

1911674

باید به این نکته اشاره کرد که لیگ روشن عربستان به هر تیم اجازه می‌دهد تنها 8 بازیکن غیر عربستانی داشته باشد و الاتحاد در حال حاضر 10 بازیکن خارجی دارد. حجازی و طارق حمد تا این لحظه ثبت نشده‌اند و رومارینیو که ستاره سال گذشته تیم بوده خواهان جدایی است و احتمال جدایی گروهی هم وجود دارد. این شرایط درباره کورونادو و عبدالرزاق حمدالله هم صدق می‌کند. باشگاه کریم بنزما امیدوار است در هفته‌های آینده این مشکلات را حل و فصل کند ولی الاتحاد تنها تا پایان ماه سپتامبر زمان دارد.

دیدگاه‌ها