کد خبر : 1958606 | 28 مرداد 1402 ساعت 03:13 | 29.2K بازدید | 26 دیدگاه

یک بازیکن پرسپولیس با وظیفه دو هافبک دفاعی

با توجه به سبک بازی پرسپولیس، میلاد سرلک وظیفه سنگینی در خط هافبک سرخ‌ها دارد.

یک بازیکن پرسپولیس با وظیفه دو هافبک دفاعی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس از ابتدای سال ۱۴۰۲ با یک هافبک دفاعی بازی می‌کند و با اضافه شدن سروش رفیعی به ترکیب اصلی سرخ‌ها، این تیم چهره هجومی‌تری به خود گرفته است.  

سرخ‌ها از سال دوم برانکو با دو هافبک دفاعی بازی می‌کردند و به این شکل کمربند میانی این تیم مستحکم شده بود، اما با توجه به نیاز تیم یحیی در بازی‌های پایانی فصل پیش، تنها میلاد سرلک به عنوان هافبک تدافعی به میدان فرستاده شد و این شیوه بازی تا کنون روی ترکیب ثابت پرسپولیس باقی مانده است.

سرلک که در این فصل نیز قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده، حالا به یک مهره قابل اتکا و موردعلاقه برای یحیی تبدیل شده و در دو بازی نخست قرمزها نیز عملکرد خوبی داشت‌.

1911683

او در جو سنگین ورزشگاه مملو از تماشاگر تراکتور میدان‌دار خوبی برای پرسپولیس بود و در نبردهای میانه میدان خوب کار کرد و به اندازه دو هافبک دفاعی برای تیمش می‌جنگید.

سرلک همچنین در دقیقه ۴۰ روی یک ضد حمله موقعیتی عالی برای گلزنی داشت که با سرتوپ زدن حتی گلر را نیز فریب داد، اما محمد نادری از راه رسید و راه او را برای گلزنی بست. با توجه به درخشش میلاد سرلک در ترکیب سرخ‌ها کار برای سینا اسدبیگی و مسعود ریگی برای بازی بیشتر در این پست بسیار سخت خواهد بود.

دیدگاه‌ها