کد خبر : 1958607 | 28 مرداد 1402 ساعت 03:25 | 20.3K بازدید | 48 دیدگاه

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به ولخرجی عربستانی‌ها

تیم‌های عربستانی یکی پس از دیگری ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا را جذب می‌کنند و درویش با ابراز نگرانی بابت این موضوع از جمله "باید به مصاف منتخب جهان برویم" از آن یاد می‌کند.

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به ولخرجی عربستانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از یک فصل عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا به واسطه تایید نشدن مجوز حرفه‌ای اکنون خود را مهیای یکی از پرچالش‌ترین فصول این رقابت‌ها می‌کند.

تیم‌های عربستانی در این فصل توانسته‌اند ستاره‌های نامداری را به لیست خود اضافه کنند و از نظر قدرت کیفی شرایط متفاوت و بهتری نیز خواهند داشت.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، با اشاره به وضعیت متفاوت سرخ‌ها در تقابل لیگ قهرمانان با مدعیان عربستانی گفت: ما باید برویم آسیا با تیم‌هایی بازی کنیم که 200 میلیون دلار قیمت یک بازیکنشان است. 90 درصد تیم‌هایشان هم حکومتی است و برای فلان شازده و فلان وزیر. ببینید چقدر حکومت عربستان هزینه کرده و به این باشگاه‌ها کمک کرده. من باید تیمم را در شرایطی برای تقابل با تیم منتخب جهان آماده کنم که از الان فکر این هستم که ناهار چه کنم و مشکل داریم! آنها ولی دنبال این هستند که این همه پول را چطور خرج کنند. باید یک عدالتی باشد و یک همیت ملی باشد و ما فردا به عنوان پرسپولیس ایران قرار است در آسیا حاضر شویم. ما در لیگ یک کاری می‌کنیم، اما وقتی در آسیا هستیم همه باید پای کار باشند.

دیدگاه‌ها