کد خبر : 1958609 | 27 مرداد 1402 ساعت 20:55 | 13.7K بازدید | 11 دیدگاه

افتتاحیه سری آ: قهرمان بدون مارادونا شروع می‌کند

هواداران ناپولی در آستانه اولین بازی‌ تیمشان در فصل جدید متوجه شدند که کواراتسخلیا، ستاره فصل گذشته این تیم، بازی اول فصل را از دست داده است.

افتتاحیه سری آ: قهرمان بدون مارادونا شروع می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، فصل گذشته یکی از مهمترین بازیکنان این تیم بود و نقش مهمی در قهرمانی ناپلی‌ها در سری آ بعد از نزدیک به سه دهه داشت.

درحالی‌که ناپولی فرداشب باید دفاع از عنوان قهرمانی‌اش را در هفته اول سری آ مقابل فروزینونه آغاز کند، اعلام شد که کواراتسخلیا به دلیل آسیب‌دیدگی عضلانی این بازی را از دست داده است. البته آسیب‌دیدگی او جزئی اعلام شده و ناپلی‌ها امیدوارند خیلی زود شاهد حضور او در تیمشان باشند.

1911684

گزارش‌ها از ایتالیا حاکی است مشکل کواراتسخلیا خستگی مفرط عضلات است. او فردا شب برای بازی خارج از خانه تیمش با تیم سفر نخواهد کرد و در ناپل خواهد ماند تا آمادگی کامل را برای بازی هفته دوم به دست بیاورد.

فصل جدید سری آ فردا با دیدار فروزینونه و ناپولی آغاز می‌شود. همزمان امپولی هم در خانه‌اش میزبان هلاس وروناست. بعد از این دو بازی افتتاحیه جنوا در خانه‌اش به مصاف فیورنتینا رفته و اینتر میزبان مونزاست.

1911685

کواراتسخلیا فصل گذشته برای ناپولی 34 بازی در سری آ انجام داد و 12 گل به ثمر رساند و 13 پاس گل داد تا در کنار اوسیمن یکی از ستاره‌های اصلی تیم لوچانو اسپالتی باشد.

انتظار می‌رود در بازی فردا الیف الماس یا جاکومو راسپادوری جانشین این ستاره گرجی در جناح چپ ناپولی بشوند.

دیدگاه‌ها