کد خبر : 1958615 | 27 مرداد 1402 ساعت 21:28 | 18K بازدید | 12 دیدگاه

همه نگاه‌ها به ستاره بزرگ: خاطره لوا را زنده کن هری!

با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.

همه نگاه‌ها به ستاره بزرگ: خاطره لوا را زنده کن هری!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته‌اش در بوندس‌لیگا را امشب با یک بازی خارج از خانه مقابل وردربرمن آغاز می‌کند.

توماس توخل دقایقی پیش ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای این بازی را اعلام کرد. به تشخیص او هری کین، خرید بزرگ تابستانی بایرن، در این مسابقه از ابتدا به میدان می‌رود. کین به همراه کینگزلی کومان و لروی سانه خط حمله سه‌نفره بایرن را در این بازی تشکیل می‌دهند.

1911694

ترکیب بایرن مونیخ نسبت به دیدار قبلی مقابل لایپزیش در سوپرجام آلمان تغییرات قابل توجهی دارد. علاوه بر فیکس شدن هری کین در بازی امشب نیمکت‌نشینی کنراد لایمر، دیگر خرید تابستانی بایرن، و به میدان رفتن لئون گورتزکا به جای او است.

ناصر المزروعی هم در سمت راست به جای بنجامین پاوارد وارد زمین می‌شود. گزارش‌هایی که امروز در آلمان منتشر شد، اینتر با پاوارد به توافق شخصی رسیده و احتمالا نیمکت‌نشینی او به همین خاطر است. در خط حمله کینگزلی کومان و هری کین که در بازی با لایپزیش بازی را از روی نیمکت شروع کرده بودند جانشین سرژ گنابری و ماتیس تل شده‌اند.

دیدگاه‌ها