کد خبر : 1958625 | 27 مرداد 1402 ساعت 03:40 | 28 بازدید | 0 دیدگاه

پاس در پایتخت اجازه ثبت ندارد

تیم افسانه‌ای تهران احیا نمی‌شود!

سرپرست هیئت فوتبال استان تهران می‌گوید امکان ثبت رسمی پاس جدید وجود ندارد.

تیم افسانه‌ای تهران احیا نمی‌شود!

به گزارش "ورزش‌ سه"، احمدرضا براتی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سرپرست فعلی هیئت فوتبال استان تهران، درباره تلاش‌هایی که برای بازگشت مجدد پاس به تهران و همچنین شکایت همدانی‌ها از این اقدام، یادآور شد: یکی از پیشکسوتان فوتبال تهران تقاضایی را به هیئت استان ارائه داد تا به زعم آنها تیم پاس احیا شود. پارافی را هم از مدیرکل ورزش و جوانان تهران گرفته بودند تا در صورتی که در سامانه ثبت نشده، این کار انجام شود. البته پاراف خطاب به من نبود و خطاب به مجموعه اداره کل بود. طبیعی است مطابق دستورالعمل مصوب سال ۱۳۹۵ فدراسیون، وقتی تقاضایی برای تغییر نام یا انتقال امتیاز یک باشگاه مطرح می‌شود باید آن را طبق همان دستورالعمل که به نام انتقال باشگاه‌ها، لوگو و برند آنها نوشته شده است، بررسی کنیم.

وی افزود: عزیز یا عزیزانی آمده‌اند و چنین تقاضایی را مطرح کرده‌اند. درمورد تیمی که در همدان است اطلاعی ندارم، اما این پاسی که در لیگ تهران عضویت دارد تحت عنوان پاس قوامین بخشی از همان پاسی است که امتیازش به بانک سپه واگذار شده است. با این وجود نمی‌توانیم به دلیل صراحت دستورالعمل و اعتراض‌های واصله، اجازه ثبت این پاس جدید را بدهیم. این موارد ما را منع کرده است. هیچ موضعی ندارم و خیلی هم خوشحال می‌شوم تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار پایتخت حضور جدی داشته باشند.

سرپرست هیئت فوتبال استان تهران یادآور شد: علاقه‌مندم پاس، بانک ملی، راه‌آهن، هما، وحدت و... بیایند تا لیگ تهران مثل قدیم پویا و جذاب دنبال شود، اما یک آدم حقوقی هستم و مطابق مقررات می‌گویم امکان ثبت تقاضای دوستان وجود ندارد. همه مکاتبات واصله را به فدراسیون می‌فرستم همانگونه که به اداره کل ورزش و جوانان منعکس کردم و در نهایت باید کمیسیون ماده ۵ و ارگان قضایی فدراسیون تصمیم‌گیری قطعی و مشترک کنند. براساس اسناد و مدارک دریافتی، هر تصمیمی گرفته شود، هیئت فوتبال مجری اجرای آن خواهد بود.

دیدگاه‌ها