کد خبر : 1958628 | 27 مرداد 1402 ساعت 22:50 | 69.2K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره موردعلاقه گواردیولا شرط‌بند از آب درآمد!

قرارداد منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا از وستهام در آستانه سقوط است.

ستاره موردعلاقه گواردیولا شرط‌بند از آب درآمد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که اخیراً قهرمان سوپرلیگ اروپا شده است، تلاش برای جذب بازیکنان بیشتر در نقل و انتقالات تابستانی را متوقف نمی‌کند.

لوکاس پاکتا، هافبک وستهام، به نظر می‌رسید که به‌زودی به عنوان خرید جدید سیتی معرفی می‌شود، اما در کمال تعجب این انتقال انجام نمی‌شود. وقتی توافق خیلی نزدیک به نظر می‌رسید، همه چیز اکنون رو به انحلال است.

طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، توافق بین باشگاه‌ها به هم می‌خورد؛ عملیاتی که قرار بود با حدود 90 میلیون یورو انجام شود. این رقم پاکتا را به یکی از گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌کرد.

دیلی میل گزارش داده پاکتا به دلیل نقض قوانین شرط‌بندی، توسط اتحادیه فوتبال انگلیس تحت بازرسی قرار گرفته است. سیتی به همین دلیل مذاکرات را متوقف کرده تا تکلیف بازیکن برزیلی روشن شود. او هنوز با محرومیتی مواجه نشده است.

1911719

پپ گواردیولا از هیات مدیره باشگاه درخواست کرده بود این بازیکن برزیلی که توانایی بازی در تمامی پست‌های خط میانی را دارد، به خدمت بگیرند.

همه چیز نشان می‌دهد که انتقال او به سیتی امکان‌پذیر نخواهد بود، چیزی که در هر دو باشگاه رنگ و بوی متفاوتی به‌جا می‌گذارد. تا آنجا که به وستهام مربوط می‌شود، "چکش‌ها" پس از جدایی دکلان رایس، بازیکن برزیلی را از دست نمی‌دهند و از این بابت خوشحال خواهند بود.

اکنون پپ گواردیولا به بازار فرانسه نگاه می‌کند. آخرین اطلاعات به رن اشاره دارد، تیمی که جرمی دوکو، وینگر بااستعدادی را در اختیار دارد که علاقه زیادی به منچسترسیتی دارد. با در نظر گرفتن بازیکنی که لقب "دمبله جدید" را به او داده‌اند، وینگر بلژیکی می‌تواند آخرین خرید سیتیزن‌ها در بازار تابستانی باشد.

دیدگاه‌ها